FANDOM

Ο Αλεξάντερ Γκίντεον 'Άλεκ' Λάιτγουντ είναι ο  μεγαλύτερος γιος του Ρόμπερτ Λάιτγουντ και της Μαρίζ Λάιτγουντ. Έχει δύο μικρότερα αδέρφια την Ίζαμπελ και τον Μαξ . Είναι ο παραμπατάι του Τζέις Λάιτγουντ .

ΒιογραφίαEdit

ΠροϊστορίαEdit

Ο Άλεκ γεννήθηκε στην Άιντρις όπου και έζησε τα πρώτα δύο σχεδόν χρόνια της ζωής του. Με την εξορία των γονιών του απο την Άιντρις, ο Άλεκ και η οικογένεια του μεταφέρθηκαν στην Νέα Υόρκη όπου διήυθυναν το Ινστιτούτο που βρίσκεται εκεί.

Όταν έγινε 11, οι γονείς του υιοθέτησαν τον Τζέις με τον οποίο δέθηκαν παρά πολύ και αποφάσισαν να γίνουν παραμπατάι. Ερωτεύτηκε τον Τζέις κάπου στα δώδεκα.

Η Πόλη των ΟστώνEdit

Η Πόλη της ΣτάχτηςEdit

Η Γυάλινη ΠόληEdit

Η Πόλη των Έκτπτωτων ΑγγέλωνEdit

Η Πόλη των Χαμένων ΨυχώνEdit

ΠροσωπικότηταEdit

Στην αρχή ο Άλεκ εμφανίζεται ως ένας κλείστος και ντροπαλός χαρακήρας. Αυτό όμως αλλάζει όταν αποδέχετε την ομοφυλοφιλετικότητα του και παύει να ενδιαφέρεται ερωτικά για τον Τζέις. Μπορεί να παρουσιάζεται κλείστος και απομάκρος αλλά δεν παύει να είναι υπερπροστατευτικός με τα αδέρφια του, βάζοντας μπροστά την ασφάλεια τους από το κυνήγι δαιμόνων. Ακόμα είναι ευθής και λέει αυτό που σκέφτεται χώρις υπαινιγμούς. Είναι γενναίος αλλά προσεκτίκος σε αντίθεση με τον Τζεις. Επίσης ενδιαφέρεται πολύ για τα άτομα που αγαπάει. Αν και φαίνεται, απο την σχέση του με τον Μάγκνους, πως ζηλεύει αρκέτα.

Στην πορία των βιβλιών ανοίγεται περισσότερο και δημιουργεί φιλικές σχέσεις σχεδόν με όλους τους ήρωες της σειράς.

Εξωτερική ΕμφάνισηEdit

Ο Άλεκ περιγράφεται πως έχει ένα λεπτό, ισχνό και δυνατό σώμα. Έχει μαύρα μαλλιά,σαν την υπόλοιπη βιολογική οικογένειά του και τα κτυπητά γαλάζια μάτια της μητέρας του.

ΔυνάμειςEdit

Δυνάμεις ΝεφιλίμEdit

Όλοι οι Κυνηγοί Σκιών έχουν μια ποσότητα από το αίμα του αρχαγγέλου Ραζιήλ. Αυτό δίνει την δυνατότητα στους Κυνηγούς να μπορούν να έχουν ρούνους στο δέρμα τους.

  • Σημάδια: η Ιζαμπελ έχει πολλούς ρούνους,συμπεριλαμβανομένου του ρούνου μάχης,θεραπείας,κ.ά.
  • Υπεράνθρωπη Φυσιολογία: Οι Κυνηγοί έχουν φυσικές δυνατότητες ανώτερες από αυτές των θνητών, που είναι ξεχωριστές από τις δυνάμεις που τους δίνουν οι ρούνοι.
  • Υπερφυσική Δύναμη
  • Υπερφυσική Ευκινησία
  • Υπερφυσικό Σθένος
  • Υπερφισικός Συντονισμός

ΣύνεργαEdit

ΕξοπλισμόςEdit

  • Ραβδί: ο Άλεκ χρησιμοποιεί ένα ραβδί, κυρίως για θεραπευτικούς σκοπούς, για τον ίδιο, τους φίλους του και την οικογένειά του.

ΌπλαEdit

  • Τόξο και βέλη: ο Άλεκ χρησιμοποιεί ένα τόξο και βέλη ως το κύριο όπλο επιλογής του στη μάχη.
  • Feather-Staff: Alec will utilize a feather-staff as a second choice for a weapon in battle.
  • Λεπίδες Σεράφ: Ο Άλεκ έχει χρησιμοποιήσει λεπίδες σεράφ στη μάχη.
  • Στιλέτο: Ο Άλεκ έχει δείξει ότι χρησιμοποιεί και στιλέτο.

ΣχέσειςEdit

Ίζαμπελ ΛάιτγουντEdit

Τζέις Γουέιλαντ Edit

Μάγκνους ΜπέινEdit

Κινηματογραφική ΑπεικόνησηEdit

Τον Άλεκ υποδύεται ο Κέβιν Ζέγκερς στην κινηματογραφική προσαρμογή της Πόλης των Οστών και ο Matthew Daddario στην τηλεοπτική σειρά Shadowhunters.

ΕτυμολογίαEdit

Το πλήρες όνομα του Άλεκ, Αλεξάντερ, σημαίνει "αυτός που διώχνει τους άνδρες" στα ελληνικά.

Ασήμαντα ΠράγματαEdit

  • Ο Άλεκ φοβάται τις αράχνες και τις ομπρέλες.
  • Ο Άλεκ έχει το όνομα δύο προγόνων του: του Αλεξάντερ Λάιτγουντ, γιου της Σέσιλι Χέροντεϊλ και του Γκέιμπριελ Λάιτγουντ, και του αδερφού του Γκέιμπριελ, Γκίντεον Λάιτγουντ.

Άλεκ Λάιτγουντ/ΠινακοθήκηEdit

Όλες οι επίσημες εικόνες από την εικονογράφο Κασσάνδρα Τζιν στις οποίες εμφανίζεται ο Άλεκ Λάιτγουντ.