FANDOM

Έλλα Χέροντεϊλ
Γενικές Πληροφορίες
Ονοματεπώνυμο: Έλλα Χέροντεϊλ
Γεννήθηκε: 1859
Ηλικία: 14
Κατάσταση: Αποθανούσα
Πέθανε: 10 Νοεμβρίου 1873
Αιτία Θανάτου: Δηλητηρίαση δαίμονα
Αφοσίωση
Είδος: Νεφιλίμ
Σχέσεις
Πατέρας: Έντμουντ Χέροντεϊλ
Μητέρα: Λινέτ Χέροντεϊλ
Αδέλφια: Γουίλ Χέροντεϊλ

Σέσιλι Χέροντεϊλ

Συγγενείς: Τέσα Γκρέι (κουνιάδα)
Γκέιμπριελ Λάιτγουντ
(κουνιάδος)
Τζέιμς Χέροντεϊλ (ανιψιός)
Λούσι Χέροντεϊλ (ανηψιά)
Άννα Λάιτγουντ (ανηψιά)
Κρίστοφερ Λάιτγουντ (ανηψιός)
Αλεξάντερ Λάιτγουντ (ανηψιός)
Εξωτερική Εμφάνιση
Φύλο: Θηλυκό
Χρώμα Μαλλιού: Μαύρο
Επιπλέον Πληροφορίες
Αναφέρθηκε : Δαιμονικές Μηχανές

Η Έλλα Χέροντεϊλ ήταν το μεγαλύτερο παιδί και κόρη των Λινέτ Όουενς και Έντμουντ Χέροντεϊλ, και η μεγαλύτερη αδελφή του Γουίλ Χέροντεϊλ και της Σέσιλι Χέροντεϊλ. Γεννήθηκε το 1859 και πέθανε το 1873, στη νεαρή ηλικία των δεκατεσσάρων χρόνων.

ΙστορίαEdit

Το περιστατικό με τις πάπιεςEdit

Όταν ήταν περίπου οκτώ χρόνων, ο αδελφός της, Γουίλ, δαγκώθηκε από μια πάπια, επειδή δεν είχε να της δώσει άλλο φαγητό και εκείνη νευρίασε. Η Έλλα θεράπευσε το δάχτυλο του Γουίλ, αλλά δεν πείστηκε ότι η πάπια είχε πάρει εκδίκηση.

Όταν αργότερα η πάπια ξεναδάγκωσε τον Γουίλ για εκδίκηση, η Έλλα γέλασε, λέγοντας ότι δεν είχε ξανανκούσει ποτέ για ζώο που παίρνει εκδίκηση, και ξαναέδεσε το ματωμένο δάχτυλο του αδελφού της.

Το ίδιο βράδυ, όταν ο Γουίλ πήγε να κοιμηθεί, είδε την πάπια στον κήπο να τον κοιτάζει επιθετικά, και φώναξε. Οι κραυγές του ξύπνησαν την Έλλα, η οποία έτρεξε γρήγορα στο δωμάτιο του αδελφού της, και είδε τι τον αναστάτωνε. Αμέσως του είπε ότι θα το κανόνιζε εκείνη.

Βγήκε έξω, αλλά ο Γουίλ δεν κατάλαβε τι έκανε στην παπιά, παρόλο που η πάπια τελικά έφυγε. Όταν μετά τη ρώτησε τι είχε κάνει, η Έλλα γέλασε και του είπε ότι δεν χρειαζόταν να ξέρει. Πολλές φορές μετά τη ρώτησε, ξανά και ξανά, αλλά η Έλλα δεν του απάντησε ποτέ.

ΘάνατοςEdit

Το 1873, ο μικρότερος αδελφός της, Γουίλ, άνοιξε μια Πυξίδα, και ελευθέρωσε έναν δαίμονα, το Μάρμπας. Προκειμένου να προστατεύσει τον αδελφό της, στάθηκε ανάμεσά τους, κρατώντας μια λεπίδα σεράφ, λέγοντας στο δαίμονα 'σε εξορίζω'. Ο δαίμονας ωστόσο γέλασε και της παραμέρισε, χτυπώντας τη με την ουρά του, και καταράστηκε τον Γουίλ να πεθαίνουν όσοι τον αγαπούσαν, αρχίζοντας από την Έλλα. Η Έλλα, όταν έφυγε ο δαίμονας, παρηγόρησε τον Γουίλ, λέγοντας του να μην πάρει στα σοβαρά το δαίμονα. Του είπε ότι είχε διαβάσει κάποια απαγορευμένα βιβλία του πατέρας τους, και τον συμβούλευσε να μην ξαναγγίξει πράγματά του. Τον έβαλε για ύπνο και δικαιολογήθηκε στους γονείς της πως ο Γουίλ είχε απλώς αρρωστήσει.

Το επόμενο πρωί, όμως, η Έλλα βρέθηκε νεκρή στο κρεβάτι της. Σαπισμένη, αγνώριστη και μη ανθρώπινη, ο Γουίλ θεώρησε πως ήταν η αρχή της κατάρας του, και ελάχιστες μέρες μετά το 'σκασε από το σπίτι, για να μην κινδυνεύσει η οικογένειά του. Στο δρόμο για το Ινστιτούτο του Λονδίνου, σκεφτόταν το περιστατικό με την Έλλα και την πάπια, το γεγονός ότι δεν θα μάθαινε ποτέ τι είχε κάνει η Έλλα, και όλο αυτό μπηγόταν σαν μαχαίρι μέσα του, λόγω των τύψεων.

Στο Κουρδιστό Πρίγκιπα, αποκαλύπτεται πως η κατάρα ήταν ψεύτικη και η Έλλα είχε παθάνει από το κέντρισμα της ουράς του δαίμονα.

Στις Δαιμονικές ΜηχανέςEdit

Κουρδιστός ΆγγελοςEdit

Η Έλλα αναφέρεται μόνο σε μια κομμένη σκηνή, όπου εξηγεί γιατί ο Γουίλ μισεί τις πάπιες. Περιγράφεται να 'κανονίζει' εκείνη το θέμα με το Γουίλ και τις πάπιες, που τον φόβιζαν. Ωστόσο τίποτα περισσότερο δεν υπάρχει για εκείνην.

Κουρδιστός ΠρίγκιπαςEdit

Η ιστορία του θανάτου της Έλλα αποκαλύπτεται για πρώτη φορά, ο λόγος για τον οποίον ο Γουίλ το έσκασε από το σπίτι του πριν πέντε χρόνια. Επίσης, ο Γουίλ αναφέρει, όταν αυτός, ο Τζεμ Κάρστερς και η Τέσα Γκρέι βλέπουν για πρώτη φορά τη Σέσιλι, πως 'η αδλεφή του είναι νεκρή', ως απάντηση στον Τζεμ, ΄νόμιζα πως η αδελφή σου ήταν νεκρή', η πρώτη φορά που αναφέρεται η Έλλα . Υπονοεί, επίσης, για πρώτη φορά την ύπαρξη μιας ακόμα αδελφής, μιας νεκρής, και όχι τη Σέσιλι, που είναι ζωντανή. Αυτό κάνει την Τέσα να υποψιαστεί την ύπαρξη της, και να ρωτήσει το Γουίλ, που παραδέχεται ότι έχει μια αποθανούσα αδελφή. Αναφέρεται ξανά από τον Γουίλ, όταν εξιστορεί στον Μάγκνους Μπέιν την ιστορία του, και μετά ξανά, όταν η Τέσα τον ρωτάει αν είχε κι άλλη αδελφή. Κατά το τέλος του βιβλίου, αποκλύπτει και σε εκείνην την ιστορία.

Κουρδιστή ΠριγκίπισσαEdit

Αναφέρεται μερικές φορές, αλλά πλέον δεν υπάρχει κάποια σπουδαία ανακάλυψη να γίνει.

Εξωτερική εμφάνισηEdit

Η Έλλα, στη μικρή κομμένη σκηνή του Κουρδιστού Αγγέλου, περιγράφεται να έχει μαύρα μαλλιά, σε πλεξίδες, και πιθανόν είχε τα σκούρα μπλε μάτια της μητέρας της. Από την ίδια σκηνή φαίνεται ότι συνήθιζε να τα έχει σε δυο πλεξίδες.

ΠροσωπικότηταEdit

Ο Γουίλ αναφέρει ότι η Έλλα ήταν προστατευτική σαν μητέρα, και πως θα έκανε τα πάντα για να σώσει αυτούς που αγαπούσε. Ήταν η γενναιότερη όλων, αυτή που δε φοβόταν να σκαρφαλώσει στο ψηλότερο κλαδί ενός δέντρου, να ιππεύσει το αγριότερο άλογο. Είχε ωστόσο αυτή την πικρή αίσθηση του χιούμορ που έχουν όλοι οι Χέροντεϊλ. Σε μια μη- σταλμένη επιστολή του Γουίλ στην οικογένειά του, ο Γουίλ λέει ότι ο Χένρι Μπράνγουελ θα την έκανε να γελά.

ΣχέσειςEdit

Γουίλ ΧέροντεϊλEdit

Αναφέρεται ότι η Έλλα θα έκανε οτιδήποτε για να σώσει τον Γουίλ, και όντως έκανε. Ήταν τρυφερή μαζί του, και πρόθυμη να τον βοηθήσει σε οποιαδήποτε κατάσταση κι αν βρισκόταν, με πάπιες ή δαίμονες.

Σέσιλι ΧέροντεϊλEdit

Δεν υπάρχει τίποτα γνωστό για τη σχέση της με την αδελφή της, αλλά κρίνοντας από τη σχέση της με το Γουίλ, υποθέτουμε ότι η Έλλα είχε υιθοετήσει μια προσωπικότητα συμπεριφορά με το μικρότερο αδέλφι της, και προφανώς την προστάτευε και φρόντιζε για την ευημερία της το ίδιο με το Γουίλ.

Έντμουντ και Λινέτ ΧέροντεϊλEdit

Η Έλλα είχε μια στενή και τρυφερή σχέση με τους γονείς της, αν και είναι άγνωστη η ειδική συμπεριφορά τους προς εκείνην ως κορίτσι και μετά ως προτότοκο παιδί.