FANDOM

Γκέιμπριελ Λάιτγουντ
Γκαμπρε
Γενικές Πληροφορίες
Ονοματεπώνυμο: Γκέιμπριελ Λάιτγουντ
Γεννήθηκε: 1860
Ηλικία: 18 (στη σειρά)
Κατάσταση: Αποθανών
Ψευδώνυμο: Γκέιμπριελ Λάιτγουορμ
Αφοσίωση
Είδος: Νεφιλίμ
Επάγγελμα: Κυνηγός Σκιών
Σχέσεις
Σημαντικό/ά Πρόσωπο/α: Σέσιλι Χέροντεϊλ (σύζυγος)
Παιδιά: Άννα Λάιτγουντ
Κρίστοφερ Λάιτγουντ
Αλεξάντερ Λάιτγουντ
Γκρέις Κάρτραϊτ (νύφη)
Πατέρας: Μπένεντικτ Λάιτγουντ
Μητέρα: Μπάρμπαρα Πάνγκμπορν
Αδέλφια: Γκίντεον Λάιτγουντ
Τατιάνα Λάιτγουντ
Σόφι Κόλινς (νύφη)
Ρούπερτ Μπλάκθορν (γαμπρός)
Γουίλ Χέροντεϊλ (κουνιάδος)
Εξωτερική Εμφάνιση
Φύλο: Άνδρας
Χρώμα Μαλλιού: Καστανό
Χρώμα Ματιών: Πράσινο
Επιπλέον Πληροφορίες
Εμφανίζεται: Διμονικές μηχανές
Πρώτη Εμφάνιση: Κουρδιστός Άγγελος
Τελευταία Εμφάνιση: Κουρδιστή Πριγκίπισσα

Ο Γκέιμπριελ Λάιτγουντ είναι το δεύτερο παιδί και γιος του Μπένεντικτ Λάιτγουντ και της Μπάρμπαρα Πάνγκμπορν.

ΙστορίαEdit

Γεννήθηκε στην οικογένεια Λάιτγουντ. Ο πατέρας του τού έμαθε να πιστεύει στην τιμή του αίματος, και έτσι ο Γκέιμπριελ έγινε αλαζόνας. Έχσα τη μητέρα του όταν ήταν μόλις πέντε χρόνων, κάτι που δεν ξεπέρασε ποτέ, ιδίως όταν ο Μπένεντικτ του είπε πως για όλα φταίνε οι Φέρτσαϊλντ. Έχει μια μεγάλη αντιπάθεια για τον Γουίλ.

Δαιμονικές ΜηχανέςEdit

Κουρδιστός ΆγγελοςEdit

Εμφανίζεται μαζί με τον πατέρα του στο Συμβούλιο του Ενκλαβίου στη βιβλιοθήκη του Ινστιτούτοτ Λονδίνου, και οδηγεί έξω τον Γουίλ Χέροντεϊλ, τον Τζεμ Κάρστερς και την Τέσα Γκρέι, οι οποίοι (άθελά τους) κρυφακούγανε. Έχει μια φιλονικία με τον Γουίλ στο διάδρομο, μέχρι που ο Μπένεντικτ βάζει τέλος σ' αυτήν και λέει στον Γκέιμπριελ να μπει μέσα στη βιβλιοθήκη ξανά.

Όταν η Τέσα ρωτάει τον Γουίλ γιατί ο Γκέιμπριελ του φέρεται έτσι, ο Γουίλ παντάει ότι δεν έχει κάνει τίποτα κακό σε εκείνον, αλλά στην αδελφή του.

Παρευρίσκεται στη μάχη στο σπίτι του ντε Κουίνσι, και όταν αυτή τελειώνει, πλευρίζει τον Γουίλ. Μοιράζονται άλλη μία μισητή διαφωνία.

Κουρδιστός ΠρίγκιπαςEdit

Εμφανίζεται στην αρχή του βιβλίου, στο Συμβούλιο, όπου ο Μπένεντικτ Λάιτγουντ ανακοινώνει πως αυτός και ο αδελφός του ο Γκίντεον θα αναλάβουν την εκπαίδευση της Τέσα, της Σόφι Κόλινς και της Τζέσαμιν Λάβλεϊς. Ο Γκέιμπριελ δεν ικανοποιείται με αυτή την τροπή, αλλά δεν μπορεί να κάνει κι αλλιώς.

Κατά τις επόμενες μέρες, έχει αναλάβει προσωπικά την εκπαίδευση της Τέσα, γιατί πιστεύει πως έτσι θα εκνευρίσει τον Γουίλ με κάποιο τρόπο. Σε μία από αυτές τις μέρες εκπαίδευσης, ο Γκέιμπριελ κατηγορεί τους Φέρτσαϊλντ για το θάνατο του θείου του, επειδή τάχα ο Γκράνβιλ Φέρτσαϊλντ τον κατέδωσε στο Ενκλάβιο για μια μικρή παραβίαση, και έτσι αυτός αυτοκτόνησε, με την μητέρα του να ακολουθεί μετά, από θλίψη.

Στο τέλος του βιβλίου, όταν ο Γκίντεον απαρνιέται τπν Μπένεντικτ και ζητά από τον Γκέιμπριελ να τον ακολουθήσει, ο Γκέιμπριελ αρνείται.

Κουρδιστή ΠριγκίπισσαEdit

Gabriel
Ο Γκέιμπριελ τρέχει στο Ινστιτούτο και λέει πως ο Μπένεντικτ έχει μεταμορφωθεί λόγω της δαιμονοβλογιάς σε τεράστιο σκουλήκι. Οι ένοικοι του Ινστιτούτου τον ακολουθούν στο Τζίζγουικ, όπου ακολουθεί μάχη με τον σκουλήκι, και στο τέλος το σκοτώνει ο Γκέιμπριελ, ρίχνοντας του ένα βέλος στο μάτι.

Αργότερα, ο Ύπατος Γουέιλαντ εκβιάζει αυτόν και τον Γκίντεον, να κατασκοπεύσουν τη Σάρλοτ Μπράνγουελ, αλλιώς, λόγω του θέματος με τον πατέρα του, μπορεί να βρεθούν στο δρόμο. Δέχονται, αλλά στέλνουν ψεύτικες πληροφορίες στον Ύπατο. Η Σόφι τους ανακαλύπτει που διαβάζουν την αλληλογραφία της Σάρλοτ, αλλά πείθεται να μην τους αποκαλύψει.

Μετά, ο Ύπατος λέει μόνο στον Γκέιμπριελ να κατασκοπεύσει, κι εκείνος το κάνει, αλλά τελικά το αποκαλύπτει στη Σάρλοτ.

Κατά όλη τη διάρκεια του βιβλίου, αυτός και η Σέσιλι Χέροντεϊλ έρχονται πιο κοντά, κυρίως για το θέμα ότι και οι δύο έχουν φύγει πό τις οικογένειές τους, και υπάρχει πρόβλημα με τα αδέλφια τους (η Έλλα νεκρή και ο Γουίλ αποστασιοποιημένος για τη Σέσιλι, η Τατιάνα υπερήφανη και ο Γκίντεον απομακρυσμένος για τον Γκέιμπριελ). Ο Γκέιμπριελ τη επισημαίνει ότι η ίδια έφυγε από το σπίτι της, και την κάνει γενναία αυτό, ενώ ο ίδιος κυνηγήθηκε, και τον κάνει δειλό. Εκείνη από την άλλη μαθαίνει, μέσα από τη ζωή του Γκέιμπριελ και της Τζέσαμιν, ότι οι γονείς της δεν θα της θύμωναν που έφυγε, ούτε στον Γουίλ, γιατί αντίθετα με τον Μπένεντικτ και το Ενκλάβιο, είχαν δώσει επιιλογή στα παιδιά τους.

Κατά το τέλος του βιβλίου, φιλιέται με τη Σέσιλι, και στον επίλογο αναφέρεται πως την παντρεύτηκε, και έκαναν τουλάχιστον δύο γαλανομάτικα αγόρια. Ήταν παρών στο νεκροκρέβατο του Γουίλ, και αφότου παντρεύτηκε την αδελφή του, είχε φιλικές σχέσεις μαζί του, μέχρι τότε.

ΣχέσειςEdit

Γκίντεον ΛάιτγουντEdit

Ο Γκέιμπριελ ήταν πιότερο δεμένος με τον αδελφό του. Ο ίδιος ο Γκίντεον είχε πάντα μια έκδηλη προστατευτικότητα προς τον μικρότερο αδελφό του, που έγινε φανερή όταν ο λόγος που επέστρεψε από τη Μαδρίτη στο Λονδίνο δεν ήταν η θέληση του πατρός του, αλλά η επιθυμία να γυρίσει και να προστατεύσει τον αδλεφό του από την επιρροή του Μπένεντικτ. Και παρόλο που η σχέση τους κλονίστηκε όταν ο Γκίντεον απέρριψε τον Μπένεντικτ αλλά ο Γκέιμπριελ όχι, εξακολουθούσε ο ένας να νοιάζεται για τον άλλο.

Στους δύο μήνες που μεσολάβησαν από τον αποστατισμό του Γκίντεον, ο Γκέιμπριελ αναγκάστηκε να φύγει από το σπίτι όταν τον κυνήγησε το σκουλήκι-πατέρας του, και το πρώτο άτομο που ήθελε να δει στο Ινστιτούτο και να μιλήσει σε, ήταν ο Γκίντεον. Όταν ο Χένρι είπε στον Γκίντεον να κατεβεί, ο δεύτερος δίστασε γιατί δεν ήθελε να αφήσει τη Σόφι, ωστόσο, όταν έμαθε ότι επρόκειτο για τον Γκέιμπριελ, χλώμιασε και πήγε αμέσως να τον δει. Ο ίδιος ο Γκέιμπριελ φαινόταν τρομερά ανακουφισμένος που έβλεπε τον αδελφό του.

Ο Γκίντεον διαθέτει μια γονική υπερπροστατευτικότητα προν τον αδελφό του, όπως φάνηκε όταν του έκλεισε τα μάτια κατά τη διάρκεια της συνάντησή τους με τον Τζοσάια Γουέιλαντ, λέγοντας να μην κοιτάξει τίποτα μέχρι να του πει ο ίδιος ότι είναι εντάξει.

Και αργότερα, όταν ο Γκέιμπριελ του διηγήθηκε το σχέδιό του με την εξαπάτηση στον Υπάτο ότι τάχα θα κατασκόπευαν τη Σάρλοτ, ο Γκίντεον πήρε τον Γκέιμπριελ στην αγκαλιά του και του είπε ότι όλα θα πήγαιναν καλά.

Εξωτερική εμφάνισηEdit

Ο Γκέιμπριελ έχει ένα έντονα γωνιώδες πρόσωπο, με σκούρα καστανά μαλλιά και πράσινα μάτια, σαν τη μητέρα του. Έχει αλαζονικό ύφος, που προέρχεται από την ανατροφή του πατέρα του, και είναι ψηλός, ψηλότερος από τον Γκίντεον και τον Γουίλ.

ΠροσωπικότηταEdit

Ενώ έχει πάρει εξωτερικά από την Μπάρμπαρα, στη συμπεριφορά μοιάζει με τον Μπένεντικτ. Υπερήφανος και αλαζόνας, αλλά τελικά υποχωρεί και μαθαίνει απ' τα λάθη του.

ΕξοπλισμόςEdit

ΌπλαEdit

  • Τόξο και βέλη: ο Γκέιμπριελ είναι καλός στο σημάδι.
  • Μαχαίρια: είναι επίσης καλός στη ρίψη μαχαιριών.

ΣύνεργαEdit

  • Ραβδί: όπως κάθε Κυνηγός Σκιών, ο Γκέιμπριελ διαθέτεί ένα ραβδί.