FANDOM

Θανάσιμα Εργαλεία
Mortal-instruments-movie-release-date
Πληροφορίες
Συγγραφέας Κασσάνδρα Κλερ
Εκδότης Πλατύπους
Μεταφραστής Φωτεινή Μοσχή
Χαρακτήρες Τζέις Γουέιλαντ
Κλέρι Φρέι
Τζόναθαν Μόργκενστερν
Κλέρι Φρέι και Σάιμον Λιούις
Κλέρι Φρέι και Τζέις Λάιτγουντ
Τίτλοι βιβλίων Πόλη των Οστών
Πόλη της Στάχτης
Γυάλινη Πόλη
Πόλη των Έκπτωτων Αγγέλων
Πόλη των Χαμένων Ψυχών
Πόλη της Ουράνιας Φωτιάς
Χρονολογία
Ακολουθείται από
The Last Hours
Προηγείται του
Σκοτεινά Τεχνάσματα
Σειρά κυκλοφορίας
Ακολουθείται από
Κανένα
Προηγείται του
Δαιμονικές Μηχανές

Τα Θανάσιμα Εργαλεία είναι μια σειρά νεαρών ενηλίκων γραμμένη από την Αμερικανίδα συγγραφέα Κασσάνδρα Κλερ, και είναι η δεύτερη στα Χρονικά Κυνηγών Σκιών. Είναι χρονολογικά η δεύτερη ιστορία στα Χρονικά των Κυνηγών Σκιών και εκδοτικά η πρώτη. Διαδραματίζεται το 2007 στη Νέα Υόρκη.

ΣύνοψηEdit

Η ιστορία ακολουθεί τους Κλέρι Φρέι, Τζέις Λάιτγουντ, Σάιμον Λιούις, Άλεκ Λάιτγουντ, Ίζαμπελ Λάιτγουντ και άλλους Κυνηγούς Σκιών και Πλάσματα Σκότους στο Ινσιτούτο της Νέας Υόρκης. Φαινομενικά φυσιολογικά στην αρχή, η Κλέρι εισχωρεί στον κόσμο των Νεφιλίμ και άλλων πλασμάτων, όταν ανακαλύπτει ότι είναι Κυνηγός Σκιών.

ΧαρακτήρεςEdit

  • Κλέρι Φρέι: Είναι η βασική πρωταγωνίστρια της σειράς.Tην Κλέρι την μεγάλωσε η μητέρα της ανάμεσα σε θνητούς, για να προστευτθεί από το Κόσμο των Σκιών και τον βιολογικό πατέρα της. Όταν η μητέρα της αγνοείται, η Κλέρι δεν έχει επιλογή παρά να ακολουθήσει τους Κυνηγούς Σκιών σε αναζήτηση της μητέρας της,και ακόμα ερωτεύεται έναν Κυνηγό Σκιών στη πορεία.
  • Τζέις Λάιτγουντ: Ένας από τους πιο ταλαντούχους Κυνηγούς Σκιών της γενιάς του: ο Τζέις ανέκαθεν ήταν ξεχωριστός. Αναθρεμένος από τον πατέρα του που του έμαθε να μην αγαπά, ο Τζέις εστάλη στο Ινστιτούτο της Νέας Υόρκης για να ζήσει με τους Λάιτγουντ όταν ο πατέρας του δολοφονήθηκε.
  • Σάιμον Λιούις: Ο "σπασίκλας" θνητός φίλος της Κλέρι, που ακολουθεί την Κλέρι στον Αόρατο Κόσμο λόγω των συναισθημάτων του γι' αυτή. Τελικά γίνεται μέρος του με έναν τρόπο που δεν περίμενε.
  • Άλεκ Λάιτγουντ: Ο μεγαλύτερος Λάιτγουντ είναι πολύ προστατευτικός απέναντι στην οικογένειά του, και, παρά την ηρεμία του, είναι ισχυρός Κυνηγός Σκιών, παράλληλα παραμπατάι του Τζέις. Το ενδιαφέρον του Άλεκ στους άνδρες περιφρονείται από την κουλτούρα του.
  • Ίζαμπελ Λάιτγουντ: Μια όμορφη Κυνηγός Σκιών, η Ίζαμπελ περιγράφεται εξαιρετικά κοριτσίστικη, με μια άγρια συμπεριφορά. Αλλά πίσω από αυτή τη σκληρή πρόσοψη είναι μια πληγωμένη κοπέλα, ενοχή που επλήγησε από το θάνατο του αδελφού της.
  • Μάγκνους Μπέιν: Ο Μέγας Μάγος του Μπρούκλιν, ο Μάγκνους είναι ένας αρκετών εκατονταετιών ετών-συχνά ψεύδεται για την ηλικία του,δεν είναι γνωστή η ακριβή του ηλικάι- μάγος που δείχνει 19. Εξαιτίας της σχέσης του με τον Άλεκ, ο Μάγκνους αιθάνεται υποχρεωμένος να βοηθά τους Κυνηγούς Σκιών της Νέας Υόρκης στα καθήκοντά τους.
  • Τζόσλιν Φέρτσαϊλντ: Η μητέρα της Κλέρι. Απάγεται από τον πατέρα της Κλέρι και πρώην άνδρα της και η Κλέρι την αναζητά κατά τη μεγαλύτερη διάρκεια των πρώτων τριών βιβλίων.
  • Λουκ Γκάρογουεϊ: Κοντινός φίλος της Τζόσλιν που τη βοήθησε να αναθρέψει την Κλέρι: πρώην παραμπατάι του Βάλενταϊν επίσης.
  • Βάλενταϊν Μόργκενστερν: Ο πατέρας της Κλέρι και σύζυγος της Τζόσλιν. Ο βασικός κακός στα τρία πρώτα βιβλία.
  • Τζόναθαν Μόργκενστερν: Ο βιολογικός γιος της Τζόσλιν και αδελφός της Κλέρι, μεγαλωμένος από τον Βάλενταϊν αφού ο δεύτερος πειραματίστηκε πάνω του με δαιμονικό αίμα.

ΒιβλίαEdit

Τίτλοι:

ΕξώφυλλαEdit

Σχετικές σειρέςEdit

ΜεταφορέςEdit

Κινηματογραφική απεικόνισηEdit

Πόλη των Οστών:

Η κινηματογραφική μεταφορά του πρώτου βιβλίου Πόλη των Οστών είναι έτοιμη να βγει στη μεγάλη οθόνη, συγκεκριμένα στι 29 Αυγούστου (Ελλάδα).

Πρωταγωνιστούν: Λίλι Κόλινς ως Κλέρι Φρέι, Τζέιμι Κάμπελ Μπάουερ ως Τζέις Γουέιλαντ, Ρόμπερτ Σίχαν ως Σάιμον Λιούις, Κέβιν Ζέγκερς ως Άλεκ Λάιτγουντ, Τζέμιμα Γουέστ ως Ίζαμπελ Λάιτγουντ, Τζόναθαν Ρις Μέιερς ως Βάλενταϊν Μόργκενστερν και Τζάρεντ Χάρις ως Χοτζ Στάρκγουεδερ.

Πόλη της Στάχτης:

Υπάρχουν σχέδια για την κινηματογραφική έκδοση της Πόλη της Στάχτης, και ήταν να αρχίσουν γυρίσματα στις 23 Σεπτεμβρίου 2013, αλλά αναβλήθηκε για 2014. Στο ρόλο της Ίμοτζεν Χέροντεϊλ θα δούμε τη Σιγκούρνι Γουίβερ, για Βασίλισσα των Σιίλι τη Λίλι Κόουλ και στο σενάριο υπάρχει και ο Ραφαέλ Σαντιάγο.

Γυάλινη Πόλη:

Υπάρχει ένα σενάριο και για αυτό το βιβλίο (το τελευταίο στην κινηματρογραφική εκδοχή των Θανάσιμων Εργαλείων).

Σειρές graphic novelEdit

Θα κυκλοροφήσει μια σειρά των Θανάσιμων Εργαλείων σε στιλ κόμικ (γκράφικ νόβελ).

ArtworkEdit

CJ Seasons 03Fall TMI - Αντίγραφο
Το The Mortal Instruments Fall Artwork από την Κασσάνδρα Τζιν δείχνει από αριστερά προς δεξιά τους: Μάγια, Σάιμον, Ίζαμπελ, Τζόναθαν, Τζέις, Κλέρι, Τζόσλιν, Λουκ, Άλεκ, Μάγκνους και Τζόρνταν.

ΕκδόσειςEdit

Στην Ελλάδα, τα βιβλία αυτά μεταφράστηκαν και κυκλοφόρησαν από την Πλατύπους Εκδοτική. Συγκεκριμένα:

Και έχουν καταταχθεί στις μεγάλες σειρές, μαζί με το Λυκόφως της Στέφενι Μέιερ, Τα Χρονικά των Κάστερ των Κάμι Γκαρσία και Μάργκαρετ Στολ και τους Αγώνες Πείνας της Σουζάν Κόλινς.

Ημερολόγιο Κυνηγών Σκιών 2 και 3Edit

Το Ημερολόγιο Κυνηγών Σκιών δείχνει σε κάθε μήνα του αρσενικούς χαρακτήρες από τις σειρές των Χρονικών των Κυνηγών Σκιών. Από τα Θανάσιμα Εργαλεία θέσεις έχουν οι Άλεκ Λάιτγουντ και Μάγκνους Μπέιν (στο διπλό μήνα Φεβρουάριο), Τζέις Λάιτγουντ (Ιούνιος), Σάιμον Λιούις (Σεπτέμβριος) και Ραφαέλ Σαντιάγο (Οκτώβριος).

Στο τρίτο ημερολόγιο, με τα κορίτσια, θέσεις έχουν πάρει οι: Έλεν Μπλάκθορν και Αλίν Πένχαλοου (Φεβρουάριος), Κλέρι Φρέι (Αύγουστος) και Ίζαμπελ Λάιτγουντ (Οκτώβριος).

ΜικροπράγματαEdit

  • Πολλοί από τους απογόνους των χαρακτήρων των Δαιμονικών Μηχανών πρωταγωνιστούν στα Θανάσιμα Εργαλεία.
  • Το πλαστό επώνυμο της ηρωίδας μοιάζει πολύ με αυτό της πρωταγωνίστριας των Δαιμονικών Μηχανών: Γκρέι και Φρέι. Το Φρέι μάλιστα μοιάζει με μια πρόσμιξη του Γκρέι και του Φέρτσαϊλντ.
  • Έχει ακρωνύμιο ΘΕ.
  • Ο τίτλος Θανάσιμα Εργαλεία αναφέρεται στα τρία Θανάσιμα Αντικείμενα που έδωσε ο άγγελος Ραζιήλ στον Τζόναθαν τον Πρώτο Κυνηγό Σκιών.
  • Έχουν μεταφραστεί σε περισσότερες από 35 διαφορετικές γλώσσες.
  • Και στις ΔΜ και στα ΘΕ η πρωταγωνίστρια είναι κάτι παραπάνω από θνητή, και έχει μια ιδιάιτερη, ανώτερη δύναμη, ωστόσο δεν ήξερε για το Σκιώδη Κόσμο μέχρι τα δεκάξι της.