FANDOM

Οι Τελευταίες Σιτγμές
Έργο τέχνης TLH στην άνοιξη
Πληροφορίες
Συγγραφέας Κασσάνδρα Κλερ
Εκδότης Κανένας
Μεταφραστής Κανένας
Αριθμός βιβλίων: 3
Χρονολογία
Ακολουθείται από
Δαιμονικές Μηχανές
Προηγείται του
Θανάσιμα Εργαλεία
Σειρά κυκλοφορίας
Ακολουθείται από
Σκοτεινά Τεχνάσματα
Προηγείται του
The Wicked Powers

Οι Τελευταίες Στιγμές θα είναι άλλη μια τριλογία, η τέταρτη συγκεκριμένα ιστορία, στα Χρονικά των Κυνηγών Σκιών διαδραματιζόμενη το 1903. Οι κύριοι πρωταγωνιστές θα είναι τα παιδιά όσων επιβίωσαν των Δαιμονικών Μηχανών.

Η Κασσάνδρα Κλερ έχει πει ότι έχει αρχίσει να σχεδιάζει την ιστορία ήδη. Επίσης, μερικοί από τους χαρακτήρες εκεί εμφανίζονται στα Χρονικά του Μπέιν. Η Σάρα Ρις Μπρέναν, σε μια περιοδεία της Κουρδιστής Πριγκίπισσας, είπε ότι δεν μπορεί να περιμένει να γνωρίσουν οι θαυμαστές τον Τζέιμς Χέροντεϊλ.

Λέγεται ότι θα είναι μια επανάληψη του κλασσικού βιβλίου Μεγάλες Προσδοκίες του Κάρολου Ντίκενς[1], και ήδη από τον Κληρονόμο του Μεσονυκτίου βλέπουμε αρκετές ομοιότητες ανάμεσα στους χαρακτήρες της Κλερ και του Ντίκενς.

Θα υπάρχει ένα ασυνήθιστο ερωτικό τρίγωνο, με δυο κορίτσια και ένα αγόρι, του οποίου η έκβαση με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, δεν αποκαλύπτεται από το Οικογενειακό δένδρο.

ΙστορίαEdit

Δεν έχουν ανακοινωθεί πολλά για την ιστορία, μόνο ότι λαμβάνει χώρα το 1903 στο Λονδίνο, την Άιντρις, τη Κορνουάλη, το Παρίσι και τη Βιέννη. Ο Τζέιμς Χέροντεϊλ είναι ο μόνος επιβεβαιομένα χαρακτήρας που θα πρωταγωνιστεί, πέρα από τους χαρακτήρες των Δαιμονικών Μηχανών, που θα είναι μεγάλοι και γερασμένοι, άρα δεν θα έχουν πολύ σημαντικό ρόλο. Έχει πει ότι οι κύριοι χαρακτήρες θα είναι 16-17 ετών.

ΧαρακτήρεςEdit

Η ιστορία θα είναι από τη σκοπιά του Τζέιμς και της Λούσι, ανάμεσα σε άλλες[2]. Οι κύριοι πρωταγωνιστές θα είναι ο Τζέιμς και η Λούσι Χέροντεϊλ, η Άννα και ο Κρίστοφερ Λάιτγουντ, η Γκρέις Κάρτραϊτ, η Κορντίλια και ο Άλιστερ Κάρστερς, ο Τζέσι Μπλάκθορν, ο Μάθιου και ο Τσαρλς Φέρτσαϊλντ.

Επίσης, μικρές εμφανίσεις θα κάνουν και οι πρωταγωνιστές των Δαιμονικών Μηχανών, σε μεγαλύτερη ηλικία από ό,τι στις Δαιμονικές Μηχανές.

Ενήλικες που θα κάνουν εμφάνιση στις ΟΤΣ:

ΑποσπάσματαEdit

Απόσπασμα#1Edit

"Ειρήνη", είπε. "Ας υπάρχει ειρήνη μεταξύ μας. Μπορείς να ρίξεις το υπόλοιπο του λιμανιού στο κεφάλι μου".

Οι γωνιές των χειλιών του Τζέιμς ανασηκώθηκαν σε ένα χαμόγελο. Ήταν αδύνατο να μείνει θυμωμένος με τον Μάθιου. Ήταν σχεδόν αδύνατο να θυμώσει με τον Μάθιου.

Απόσπασμα#2Edit

Ο Τζέιμς μπορούσε να δει τη μητέρα του να κινείται σαν ένα ανήσυχο χλωμό αστέρι ανάμεσα στους καλεσμένους με το λιλά φόρεμά της, χαιρετώντας τον καθέναν τους, καλωσορίζοντας τους στο σπίτι της. Δεν είχε βάλει Λάμψη επάνω της για να δείχνει στην ηλικία του συζύγου της για το βράδυ, και έδειχνε τρομερά νέα, αν και τα μαλλιά της ήταν χτενισμένα σαν μιας μεγάλης γυναίκας, όχι κοριτσιού. Όταν ο Γουίλ εμφανίστηκε μέσα από το πλήθος και έβαλε το χέρι του γύρω από την Τέσα, χαμογελώντας της, το γκρίζο στους κροτάφους του έλαμψε σαν άργυρος. Ο Τζέιμς κοίταξε αλλού: αγαπούσε τους γονείς του που ήταν διαφορετικοί, αλλά και τους μισούσε για τον ίδιο λόγο.

Απόσπασμα#3Edit

''Κορντίλια Κάρστερς", είπε ο Γουίλ, αφού χαιρέτησε τη μητέρα της. "Πόσο όμορφη έχεις γίνει".

Η Κορντίλια έλαμψε. Αν ο Γουίλ πίστευε ότι ήταν όμορφη, ίσως και ο γιος του πίστευε το ίδιο. Φυσικά, ο Γουίλ ήταν τελείως προκατειλημμένος σε ό,τι αφορούσε τους Κάρστερς. Πίστευε πως ακόμα και ο Άλαστερ ήταν τέλειος.

ΒιβλίαEdit

Οι τίτλοι των τριών βιβλίων, που ενδέχεται να αλλάξουν, είναι[3]:

  • Chain of Thorns (Αλυσίδα από Αγκάθια).
  • Chain of Gold (Αλυσίδα από Χρυσό).
  • Chain of Iron (Αλυσίδα από Σίδερο).

ArtworkEdit

Έργο τέχνης TLH στην άνοιξη
Στο TLH Spring Artwork από την Κασσάνδρα Τζιν βλέπουμε στο κέντρο τον Τζέιμς και το Μάθιου, δίπλα τους τη Λούσι και την Κορντίλια, και στη βάρκα τους Τέσα, Γουίλ και Τζεμ. Η Κασσάνδρα Κλερ είχε πει ότι θα μιλούσε για τους υπόλοιπους χαρακτήρες μετά τον Κληρονόμο του Μεσονυκτίου, αλλά δεν το έκανε.

Ημερολόγιο Κυνηγών ΣκιώνEdit

Στο Ημερολόγιο Κυνηγών Σκιών από τις Κασσάνδρα Τζιν και Κασσάνδρα Κλερ δείχνονται αρσενικοί χαρακτήρες από τα Χρονικά των Κυνηγών Σκιών σε κάθε μήνα. Από το TLH θέσεις έχουν πάρει οι χαρακτήρες ππΜάθιου Φέρτσαϊλντ]] (Απρίλιος) και Τζέιμς Χέροντεϊλ] (Νοέμβριος, Ημέρα του Γκάι Φοκς). Στο Ημερολόγιο Κυνηγών Σκιών 3, για κορίτσια, θέση έχουν πάρει η Γκρέις Κάρτραϊτ (βασίλισσα του Ιανουαρίου) και η Λούσι Χέροντεϊλ (Οκτώβριος).

ΚυκλοφορίαEdit

Η Κασσάνδρα Κλερ έχει πει ότι δεν θέλει να δουλέψει με διορία. Αυτή θα είναι η τέταρτη σειρά στα Χρονικά των Κυνηγών Σκιών. Το πρώτο βιβλίο πιθανότατα θα κυκλοφορήσει μετά την κυκλοφορία του τελευταίου βιβλίου των Σκοτεινών Τεχνάσματων. Από τη στιγμή που Η Βασίλισσα του Αέρα και του Σκότους βγαίνει το 2017, μπορούμε να αναμένουμε το πρώτο βιβλίο των TLH το 2018, και αφού είναι τριλογία, το πιο πιθανό θα τελειώσει το 2020. Ωστόσο, τα βιβλία δεν έχουν βρει ακόμα εκδότη, άρα μπορεί να μην κυκλοφορήσουν καθόλου.

ΌνομαEdit

Υπήρχαν πολλές εκτιμήσεις πριν την αποκάλυψη του ονόματος, μερικές περιείχαν ονόματα, αν και είχαν αποκλειστεί, επειδή "οχι ονόματα στον τίτλο".

Η Κασσάνδρα Κλερ είχε πει πως θα αποκαλύψει το όνομα της σειράς όταν βεβαιωθεί πως θα κυκλοφορήσει. Πρόσφατα είπε ότι θα το αποκαλύψει στις 25 Φεβρουαρίου[4], αλλά το όνομα τελικά διέρευσε στις 21 Φεβρουαρίου[5].

Ελληνική ΟνομασίαEdit

Τα βιβλία δε θα μεταφραστούν στην Ελλάδα, επομένως δεν θα αποκτήσουν επίσημη ονομασία. Η (ερασιτεχνική και ανεπίσημη) ονομασία που τους δίδεται εδώ έρχεται άπό τη μετάφραση της πρότασης "the last hours of my life" στην Κουρδιστή Πριγκίπισσα (η Κ. Κλερ παρέθεσε αυτά τα λόγια του Πιπ (χαρακτήρας του Μεγάλες Προσδοκίες) όταν αποκαλύφθηκε ο τίτλος).

ΠαραπομπέςEdit