FANDOM

Ρόμπερτ Λάιτγουντ
Ρόμπι
Γενικές Πληροφορίες
Ονοματεπώνυμο: Ρόμπερτ Λάιτγουντ
Κατάσταση: Ζωντανός
Αφοσίωση
Είδος: Νεφιλίμ
Επάγγελμα: Κυνηγός Σκιών
Θέση: Ανακριτής
Κατοικία: Ινσιτούτο Νέας Υόρκης
Αφοσίωση: Κνκλάβιο
Παραμπατάι: Μάικλ Γουέιλαντ
Σχέσεις
Σημαντικό/ά Πρόσωπο/α: Μαρίζ Λάιτγουντ (σύζυγος)
Παιδιά: Άλεκ Λάιτγουντ
Ίζαμπελ Λάιτγουντ
Μαξ Λάιτγουντ
Τζέις Λάιτγουντ (θετός)
Πατέρας: Άντριου Λάιτγουντ
Μητέρα: Φοίβη Λάιτγουντ
Εξωτερική Εμφάνιση
Φύλο: Άνδρας
Χρώμα Μαλλιού: Μαύρο
Χρώμα Ματιών: Καστανό
Χρώμα Δέρματος: Ανοικτό
Επιπλέον Πληροφορίες
Εμφανίζεται: Θανάσιμα Εργαλεία
Πρώτη Εμφάνιση: Πόλη της Στάχτης
Τελευταία Εμφάνιση: Πόλη της Ουράνιας Φωτιάς
Αναφέρθηκε : Πόλη των Οστών
Πόλη των Έκπτωτων Αγγέλων
πΠόλη των Χαμένων Ψυχών

Ο Ρόμπερτ Λάιτγουντ είναι ένας Κυνηγός Σκιών, γιος του Άντριου και της Φοίβης Λάιτγουντ. Γεννήθηκε το 1965 και εν έτει 2007 είναι 42 χρόνων. Πανδρεύτηκε τη Μαρίζ Λάιτγουντ και απέκτησε μαζί της τρία παιδιά.

ΒιογραφίαEdit

ΠροϊστορίαEdit

Ήταν ο παραμπατάι του Μάικλ Γουέιλαντ. Φοιτούσε στο σχολείο στην Άιντρις, και ο Βάλενταϊν Μόργκενστερν τον βοήθησε, αφού 'φοβόταν τα Σημάδια', αν και στη Πόλη των Έκπτωτων Αγγέλων, η Ίζαμπελ Λάιτγουντ αναφέρει ότι ήταν ιδέα της μητέρας της να μπουν στον Κύκλο. Παρ' ότι που ήθελαν να φύγουν, δεν το έκαναν γιατί φοβήθηκαν. Μαζί με τον Χοτζ Στάρκγουεδερ και τη γυναίκα του, ήταν ο μόνος από τον Κύκλο του Βάλενταϊν που επιβίωσε της Εξέργεσης. Στάλθηκε αναγκαστικά στο Ινστιτούτο της Νέας Υόρκης, με μόνο λόγο που δεν χώρισε της γυναίκα του το νεογέννητο γιος τους και την αναμενόμενη κόρη τους.

Θανάσιμα ΕργαλείαEdit

Πόλη των ΟστώνEdit

Αναφέρεται ότι μαζί με τον Χοτζ Στάρκγουεδερ και τη γυναίκα του ήταν στον Κύκλο του Βάλενταϊν, αλλά δεν εμφανίζεται καθώς λείπει στην Άιντρις.

Πόλη της ΣτάχτηςEdit

Εμφανίζεται στο διαμέρισμα του Λουκ Γκάρογουεϊ μαζί με τη γυναίκα του και την Ανακρίτρια Χέροντεϊλ, λέγοντας στην Ίμοτζεν κάποια στιγμή να σταματήσει να υποπτέυεται τα παιδιά του και την Κλέρι διότι είναι παιδιά, και εκείνη του ανταπαντά 'όπως ήσαστε εσείς όταν μπήκατε στον Κύκλο;' Τραυματίζεται στη μάχη στο πλοίο του Βάλενταϊν και μεταφέρεται στην Άιντρις.

Γυάλινη ΠόληEdit

Μαζί με την υπόλοιπη οικογένειά του, θρηνεί για το χαμό του μικρότερου γιου του, Μαξ, στην Αίθουσα του Αρχαγγέλου, και μένει μόνος λίγο με τη Μαρίζ στον τάφο του μετά την κηδεία. Έπειτα συζητάει μαζί με μια ομάδα Κυνηγών Σκιών που έμειναν στην Άιντρις πώς να πολεμήσουν τους δαίμονες του Βάλενταϊν.

Πόλη των Έκπτωτων ΑγγέλωνEdit

Λείπει για θέματα στην Άιντρις, αφήνοντας τη Μαρίζ να υπομείνει το θάνατο του γιου του μόνη της. Η Κλέρι Φρέι εύχεται να ήταν εδώ για τη Μαρίζ, και ο Λουκ της λέει ότι μερικές φορές η αγάπη δεν είναι αρκετή. Η Ίζαμπελ αποκαλύπτει στον Σάιμον Λιούις ότι πριν από χρόνια είχε απατήσει τη μητέρα της με κάποια άλλη, και θα άφηνε τη μητέρα της γι' αυτή, αν η Μαρίζ δεν περίμενε το Μαξ.

Πόλη των Χαμένων ΨυχώνEdit

Σκοπεύει να βάλει υποψηφιότητα για Ανακριτής, κάτι που δυσαρεστεί την Ίζαμπελ. Ο Άλεκ της λέει ότι΄ούτως ή άλλως ο μπαμπάς του λείπει, οπότε αν γίνει Ανακριτής δεν θα αλλάξει τίποτα. Η Ίζαμπελ ρωτά την Τζόσλιν με ποια απάτησε ο Ρόμπερτ τη Μαρίζ και εκείνη της απαντά πως ήταν με την Ανναμαρί Χάισμιθ, η οποία είχε σκοτωθεί στο Αλικάντε το προηγούμενο καλοκαίρι.

Πόλη της Ουράνιας ΦωτιάςEdit

Έχει πλέον γίνει Ανακριτής, και δέχεται επίσκεψη από το Σάιμον, αλλά αρνείται να τον δει.

Εξωτερική ΕμφάνισηEdit

Έχει καστανά μαλλιά, καστανά μάτια, γεροδεμένο σώμα και μούσι.

ΣχέσειςEdit

Μαρίζ ΛάιτγουντEdit

Άλεκ ΛάιτγουντEdit

Άνναμαρι ΧάισμιθEdit

Ρόμπερτ Λάιτγουντ/ ΠινακοθήκηEdit

Όλες οι επίσημες φωτογραφίες από την Κασσάνδρα Τζιν στις οποίες εμφανίζεται ο Ρόμπερτ Λάιτγουντ.