FANDOM

Σάρλοτ Μπράνγουελ
Λότη Πέτροβιτς
Γενικές Πληροφορίες
Ονοματεπώνυμο: Σάρλοτ Μαίρη Μπράνγουελ το γένος Φέρτσαϊλντ
Γεννήθηκε: 1855
Ηλικία: 23
Κατάσταση: Αποθανούσα
Πέθανε: Μετά το καλοκαίρι του 1937
Ψευδώνυμο: Λότι
Αφοσίωση
Είδος: Νεφιλίμ
Επάγγελμα: Κυνηγός Σκιών
Θέση: Ηγέτιδα Ινστιτούτου
Κατοικία: Ινστιτούτο Λονδίνου
Αφοσίωση: Ενκλαβιο
Σχέσεις
Σημαντικό/ά Πρόσωπο/α: Χένρι Μπράνγουελ (σύζυγος)
Παιδιά: Τσαρλς Φέρτσαϊλντ
Μάθιου Φέρτσαϊλντ (ίσως)
Κόλιν (ίσως)
Πατέρας: Γκράνβιλ Φέρτσαϊλντ
Συγγενείς: Καλίντα Φέρτσαϊλντ (θεία)
Εξωτερική Εμφάνιση
Φύλο: Γυναίκα
Χρώμα Μαλλιού: Καστανό
Χρώμα Ματιών: Καστανό
Επιπλέον Πληροφορίες
Εμφανίζεται: Δαιμονικές Μηχανές

H Σάρλοτ Μαίρη Μπράνγουελ το γένος Φέρτσαϊλντ είναι η κεφαλή του Ινστιτούτου του Λονδίνου κατά τη διάρκεια της σειράς των Δαιμονικών Μηχανών. Είναι η κόρη του Γκράνβιλ Φέρτσαϊλντ, πρώην ηγέτη του Ινστιτούτου, και η σύζηγος του Χένρι Μπράνγουελ. Είναι έγκυος, στον Κουρδιστό Πρίγκιπα, στο πρώτο της παιδί, Τσαρλς Φέρτσαϊλντ. Της δόθηκε η θέση του αρχηγού του Ινστιτούτου από τον Ύπατο Γουέιλαντ επειδή ο πατέρας της ζήτησε ειδικά να της δοθεί. Αυτό γιατί, όπως αναφέρθηκε στον Κουρδιστό Πρίγκιπα, ο Γκράνβιλ ήθελε πάντα ένα γιο. Όταν είδε πως δεν θα αποκτούσε γιο, έκανε τα πάντα για να επιτύχει η Σάρλοτ. Η Σάρλοτ είναι πρόγονος της Κλέρι Φρέι.

ΒιογραφίαEdit

Πρώτα Χρόνια Edit

Η Σάρλοτ Φέρτσαϊλντ ήταν η κόρη του Γκράνβιλ Φέρτσαϊλντ και της γυναίκας του, γεννημένη το 1856. Ήταν το μόνο τους παιδί και ο Γκράνβιλ ήταν πάντα απογοητευμένος που δεν είχε γιο. Ως εκ τούτου, έκανε ό,τι μπορούσε για να εκπαιδεύσει την κόρη του να γίνει όσο καλύτερη μπορούσε.

Όταν η Σάρλοτ ήταν εννιά, ήρθε κατά λάθος πρόσωπο με πρόσωπο με έναν Ανώτερο Δαίμονα που είχε κληθεί από ομάδα λατρείας δαιμόνων και σχεδόν σκοτώθηκε. Είναι άγνωστο πώς επιβίωσε.

Η Σάρλοτ αγαπούσε τον Χένρι Μπράνγουελ από πάντα. Της θύμιζε κουταβάκι που δεν μπορούσε να βοηθήσει αλλά νοιαζόταν γι'αυτόν. Ωστόσο, ποτέ δεν πίστεψε πως ο Χένρι την αγαπούσε. Όταν ήταν το πολύ δεκαέξι, ο πατέρας της τής είπε πως ο Χένρι την ζήτησε σε γάμο, υπονοώντας σε μεγάλο βαθμό ότι το έκανε για την επίλυση του χρέους μεταξύ των πατέρων τους. Η Σάρλοτ συμφώνησε απλά επειδή πίστευε πως ο Χένρι ίσως την αγαπούσε στην πορεία.

Το 1873, ο Γουίλ Χέροντεϊλ ήρθε να ζήσει στο Ινστιτούτο μαζί με την Σάρλοτ και τον πατέρα της. Αν και ο Γουίλ απέρριψε κάθε απόπειρα ευγένειας από την Σάρλοτ, εκείνη και ο Χένρι δούλεψαν για να τον βοηθήσουν. Όταν ο Τζεμ Κάρστερς ήρθε στο Ινστιτούτο, η Σάρλοτ ήταν ευχαριστημένη που έβλεπε πως ο Τζεμ βοηθούσε να μαλακώσει το σκληρό εξωτερικό του Γουίλ.

Κάποτε ο Γκράνβιλ πέθανε. Ακολουθώντας την τελευταία του επιθυμία, ο Ύπατος Τζοσάια Γουέιλαντ ονόμασε την Σάρλοτ και τον άντρα της Χένρι ηγέτες του Ινστιτούτου και του Ενκλάβιου.

Κουρδιστός ΆγγελοςEdit

Η Τέσα Γκρέι ξυπνά βλέποντας το πρόσωπο του Αδελφού Ενόχ και ουρλιάζει, ωστόσο, η Σάρλοτ την ηρεμεί λέγοντάς της πως ο Σιωπηλός Αδελφός δεν θα την πληγώσει.

Η Σάρλοτ, μαζί με τον Χένρι, επισκέπτονται τον Άξελ Μόρτμεϊν, για να τον ρωτήσουν σχετικά με τις παρτίδες του με Πλάσματα του Σκότους, με τη Λέσχη Πανδαιμόνιο και σχετικά με την πρόσληψη του Νάθανιελ Γκρέι, ο οποίος είχε απαχθεί.

Η Σάρλοτ αφήνει την Τέσα να πάει σε ένα από τα πάρτι του Ντε Κουίνσι, μεταμφιεσμένη ως Καμίλ Μπελκούρ. Είναι παρούσα όταν οι Κυνηγοί Σκιών εισβάλουν στο πάρτι και σκοτώνουν τους βρικόλακες και τα άλλα Πλάσματα του Σκότους που είχαν παραβιάσει τις Συνθήκες.

Η Σάρλοτ ακολουθεί την συμβουλή του Άξελ Μόρτμεϊν, όταν επισκέπτεται το Ινστιτούτο για να τους πει πως ο Ντε Κουίνσι κρύβεται σε ένα από τα αρχοντικά του με εκατοντάδες βρικόλακες και τον Κουρδιστό στρατό του,έτοιμος να επιτεθεί στο Ινστιτούτο. Η Σάρλοτ, μαζί με άλλους Κυνηγούς, φεύγει για να αντιμετωπίσει τον Ντε Κουίνσι, αφήνοντας τους ανήλικους Κυνηγούς, την Τέσα και τους υπηρέτες στο Ινστιτούτο.

Στήνουν ενέδρα στο αρχοντικό του Ντε Κουίνσι στο Λονδίνο, αλλά εκπλήσσονται όταν τον βρίσκουν μόνο με λίους βροκόλακες. Ο Ντε Κουίνσι γελά μαζί τους όταν τον ρωτούν αν είναι ο Μάγιστρος και σκοτώνεται από μια λεπίδα σεράφ στην καρδιά του Μπένενικτ Λάιτγουντ. Η Σάρλοτ συνειδητοποιεί πως τους ξεγέλασε ο Μόρτμεϊν και οι Κυνηγού τρέχουν πίσω στο Ινστιτούτο.

Κουρδιστός ΠρίγκιπαςEdit

Κουρδιστή ΠριγκίπισσαEdit

Εξωτερική ΕμφάνισηEdit

Όταν η Τέσα Γκρέι την συναντά, περιγράφει την Σάρλοτ ως «μια πολύ μικρή γυναίκα, σχεδόν σε παιδκό ύψος, με πυκνά καφέ μαλλιά δεμένο στο σβέρκο, και ένα καλοφτιαγμένο, έξυπνο, μικρό πρόσωπο με λαμπερά, σκούρα μάτια σαν πουλιού." Δε είναι όορφη, αλλά έχει ήρεμο πρόσωπο.

ΔυνάμειςEdit

Η Σάρλοτ είναι ιδιαίτερα καλή στο να σχεδιάζει ιράτζε, σύμψωνα με τον Γουίλ.

Σάρλοτ Μπράνγουελ/ΠινακοθήκηEdit

Όλες οι επίσημες εικόνες της Cassandra Jean στις οποίες εμφανίζεται η Σάρλοτ Μπράνγουελ.