FANDOM

Σέσιλι Χέροντεϊλ
Cecily Herondale
Γενικές Πληροφορίες
Ονοματεπώνυμο: Σέσιλι Χέροντεϊλ
Γεννήθηκε: 1863
Ηλικία: 82
Κατάσταση: Αποθανούσα
Πέθανε: 1945
Ψευδώνυμο: Σέσι
Αφοσίωση
Είδος: Νεφιλίμ
Επάγγελμα: Κυνηγός Σκιών
Αφοσίωση: Ενκλάβιο
Σχέσεις
Σημαντικό/ά Πρόσωπο/α: Γκέιμπριελ Λάιτγουντ (σύζυγος)
Παιδιά: Άννα Λάιτγουντ
Κρίστοφερ Λάιτγουντ
Αλεξάντερ Λάιτγουντ
Πατέρας: Έντμουντ Χέροντεϊλ
Μητέρα: Λινέτ Χέροντεϊλ
Αδέλφια: Έλλα Χέροντεϊλ

Γουίλ Χέροντεϊλ

Εξωτερική Εμφάνιση
Φύλο: Γυναίκα
Χρώμα Μαλλιού: Μαύρο
Χρώμα Ματιών: Σκούρο Μπλε
Επιπλέον Πληροφορίες
Πρώτη Εμφάνιση: Κουρδιστός Πρίγκιπας
Τελευταία Εμφάνιση: Κουρδιστή Πριγκίπισσα
Αναφέρθηκε : Κουρδιστός Άγγελος

Η Σέσιλι Λάιτγουντ το γένος Χέροντεϊλ είναι το τρίτο παιδί και η δεύτερη κόρη των Έντμουντ και Λινέτ Χέροντεϊλ. Είναι η μικρότερη αδελφή της Έλλα και του Γουίλ Χέροντεϊλ, σύζυγος του Γκέιμπριελ Λάιτγουντ και μητέρα της Άννας, του Κρίστοφερ και του Αλεξάντερ Λάιτγουντ. Στα γεγονότα των Δαιμονικων Μηχανων είναι περίπου 14-15 χρόνων.

ΙστορίαEdit

Παιδικά χρόνιαEdit

Ζούσε με τους γονείς και τα αδέλφια της στην Ουαλία. Συχνά έπαιζαν σε μια μεγάλη οροσειρά που υπάρχει εκεί, το Κάντερ Άιντρις, και η Σέσιλι έχει πολλές αναμνήσεις με εκείνη και τον πατέρα της να ανεβαίνουν εκεί. Είχε μια μεγάλη κόντρα με τον αδλεφό της, ο οποίος πετούσε συχνά τις κούκλες της από τη σοφίτα, αν και ο Γουίλ ήταν πάντοτε εκεί, όταν τον χρειαζόταν.

Όταν η Σέσιλι ήταν εννιά, η αδελφή της, Έλλα, πέθανε, και ο αδελφός της, Γουίλ, το έσκασε. Έπειτα από αυτό, ο πατέρας της έπεσε στο τζόγο και το ποτό, με αποτέλεσμα να χάσει το σπίτι τους στα χαρτιά και να αναγκαστούν ν μετακομίσουν στην έπαυλη Ρέιβανσκαρ, όπου έμεινε μέχρι τα δεκατέσσερά της.

Δαιμονικές ΜηχανέςEdit

Κουρδιστός ΆγγελοςEdit

Ενώ βρίσκεται σε παραλήρημα, ο Γουίλ έχει ένα όραμα, στο οποίο εμφανίζεται εκείνη, όπως ήταν στα εννιά της, κάνοντας τον Γουίλ να μουρμουρίσει 'Σέσιλι' και την Τέσα Γκρέι να νομίσει πως πρόκειται για την αγαπημένη του.

Όταν λίγο αργότερα συζυτούν αποσπαματικά για την οικογένειά του, η Τέσα ρωτάει τον Γουίλ ποια είναι η Σέσιλι, αλλά εκείνος δεν απαντάει.

Κουρδιστός ΠρίγκιπαςEdit

Ο Γουίλ, ο Τζεμ Κάρστερς και η Τέσα στο ταξίδι τους στο Γιόρκσαϊρ βλέπουν τη Σέσιλι να κατεβαίνει από μια άμαξα με το οικόσημο της οικογένειας του Γουίλ και να κατευθείνεται στην Έπαυλη Ρέιβενσκαρ.

Σε ένα γράμμα του Ρέινορ Φελ προς τη Σάρλοτ Μπράνγουελ, η Σέσιλι περιγράφεται τρομερά όμοια με τον Γουίλ, και να θέλει να γυρίσει ο αδελφός της πίσω στο σπίτι. Είναι αυτή από την οποία ο Ρέινορ παίρνει στοιχεία για τη σχέση του Μαγίστρου με τους Χέροντεϊλ.

Στο τέλος του βιβλίου, μπαίνει σστον Ινστιτούτο ζητώντας συγγνώμη που διακότπει το δείπνο των Κυνηγών Σκιών του Ινστιτούτου και λέει πως έχει έρθει για να εκπαιδευτεί ως Κυνηγός Σκιών.

Κουρδιστή ΠριγκίπισσαEdit

Ο Γουίλ εκπαιδεύει τη Σέσιλι, η οποία μάταια προσπαθεί να τον πείσει να επιστρέψει σπίτι ή να στείλει γράμμα στους γονείς τους τουλάχιστον. Με πείσμα, καταφέρνει να πείσει τον αδελφό της να την αφήσει να πάει έως το Τσίζγουικ, όπου πολεμά με πάθος, και τραβά τη προσοχή του μαγαθήριου σκουληκιού δίνοντας ευκαιρία στον Γκέιμπριελ να το σκοτώσει, αν και τραυματίζεται ελαφρά.

Παρά τις αντιρήσεις του, ακολουθεί τον αδελφό της όταν πάει να αγοράσει ναρκωτικό για τον Τζεμ, και καυγαδίζουν όταν την ανακαλύπτει, ωστόσο την αφήνει να έρθει μαζί του, αν και ανακαλύπτουν πως κάποιος το έχει αγοράσει όλο.

Teaser Cecily

Σέσιλι Χέροντεϊλ

Όταν ο Γουίλ καίει τα χέρια του, μένει όλη νύχτα στο πλευρό του, αρνούμενη να απομακρυνθεί, ρίχνοντας άγριες ματιές σε όποιον πλησίαζε. Όταν εκείνος της λέει ότι είναι πολύ κουρασμένος και μάλλον θα κοιμηθεί όλη τη νύχτα στη ποληθρόνα, εκείνη απαντάει πως τότε, θα μείνει μαζί του.

Όταν έρχεται η Τζέσαμιν, αναρωτιέται ποια είναι, καθώς ποτέ δεν είχε την ευκαιρία να τη γνωρίσει, και πολεμά τα αυτόματα στα σκαλιά του Ινστιούτου. Ακούει την Τζέσαμιν να λέει στον Γουίλ πως ο Μάγιστρος είναι στην Άιντρις, προσπαθεί να του πει κάτι, και με τη βοήθεια του Γκέιμπριελ του λέει πως εννοεί στο Κάντερ Άιντρις, βουνά στην Ουαλία όπου έπαιζαν κάποτε. Έχει μια διαφωνία με τον Ύπατα σχετικά αν αυτό είναι σωστό ή όχι, ο οποίος υποστηρίζει πως αυτά δεν είναι παρά φαντασιώσεις ενός παιδιού.

Όταν ο αδελφός της πάει να βρει την Τέσα, εκείνη τον ανακαλύπτει, και του ζητά να την πάρει μαζί του, αλλά αυτός αρνείται, και της λέει να πάει μέσα στο Ινστιτούτο. Εκείνη το δέχεται, ωστόσο το επόμενο πρωί η Σάρλοτ ανακαλύπτει ότι ξέρει κάτι για την εξαφάνιση του Γουίλ, και η Σέσιλι παραδέχεται ότι έφυγε τη νύχτα για να βρει την Τέσα στην Ουαλία.

Μαζί με τον Γκέιμπριελ, πηγαίνουν σε ένα κατάστημα και αγοράζουν διάφορα υλικά που χρειάζεται ο Μάγκνους για να βοηθήσουν τον Τζεμ. Ο Γκέιμπριελ εξαγριώνεται με το σάτυρο που τους υποδέχεται, ωστόσο η Σέσιλι δε σοκάρεται ούτε από τη συμπεριφορά του σατύρου, ούτε από αυτή του Γκέιμπριελ. Αλλά ο κόπος τους πάει χαμένος, όταν η Σάρλοτ τους ενημερώνει, αφού επιστρέψουν στο Ινστιτούτο, ότι ο Τζεμ έχει απαγορεύσει περαιτέρω έρευνα. Με τον Γκέιμπριελ, μένουν στην αίθουσα εκπαίδευσης όσο οι άλλοι λένε ένα τελευταίο αντίο στον Τζεμ. Όσο είναι στην αίθουσα, συζυτούν γι το θέμα του πατέρα του Γκέιμπριελ, με τη Σέσιλι να του λέει πως τον εμπιστεύεται ότι θα κάνει τις σωστές επιλογές από δω και στο εξής.

Cecy Herondale
Για να πάνε στο Κάντερ Άιντρις, στέκεται μπροστά από την Πύλη σκέφτομενη αυτού, με τον Γκάμπριελ να επιμένει πως, κόμα και όταν εμφανιστεί ο προορισμός, να μην περάσει πρώτα εκείνη, αφού είναι η λιγότερο εκπαιδευμένη, και, παρά αυτού, όταν εμφανίζεται η εικόνα, περνάει αμέσως μέσα της. Μαζί με τους Σάρλοτ, Χένρι, Μάγκνους, Γκέιμπριελ Λάιτγουντ, Γκίντεον ΛάιτγουντΣόφι Κόλινς, Μπρίτζετ, Σίριλ Τάνερ, Αδελφό Ενώχ, Αδελφό Ζαχαρία, Αδελφό Μιχαία και αργότερα Γουίλ, πολεμάει τα αυτόματα στο καταφύγιο του Μόρτμεϊν. Όπως η Τέσα και ο Γουίλ, σοκάρεται όταν βλέπει τον Τζεμ ως Αδελφό Ζαχαρία, γιατί δεν περίμενε να γίνει όντως Σιωπηλός Αδελφός και να μπορέσει να τους βοηθήσει στη μάχη.

Κατά το τέλος του βιβλίου, αυτή και ο Γκέιμπριελ συζητούν για το αν η Σέσιλι πρέπει η όχι να γυρίσει στους γονείς της. Ο Γκέιμπριελ της λέει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να επίσει τον αδελφό της να φύγει, γιατί η οικογένειά του είναι αλλού, ωστόσο της λέει πώς η ίδια μπορεί να επιστρέψει σπίτι της, για να μην στερηθούν οι γονείς της όλα τους τα παιδιά. Η ίδια του λέει ότι έχει συνειδητοποιήσει πως οι γονείς της δε θα θύμωναν με την επιλογή του Γουίλ, γιατί σε αντίθεση με τον Μπένεντικτ, είχε δώσει δικαίωμα επιλογής στο γιο του. Λέει πως επιλέγει και αυτή τον πόλεμο. Με τον Γκέιμπριελ ανταλλάσσουν ένα φιλί.

Αναφέρεται στον επίλογο ότι πανδρεύτηκε τον Γκέιμπριελ, έκαναν δύο γαλανομάτικα αγόρια, και η ίδια ήταν παρούσα στο θάνατο του αδελφού της. αναπολώντας τη μέρα του γάμου της, όπου ο Γουίλ είχε δώσει μια εξαίσια ομιλία επαινώντας το γαμπρό, και λέγοντας στο τέλος 'Θεέ μου, νόμιζα πως πανδρευόταν τον Γκίντεον. Τα παίρνω όλα πίσω'. Η Σέσι απεβίωσε τελευταία από όλους, επτά χρόνια αργότερα. Έζησε για να δει τον αδελφό, το σύζυγο, το πρώτο γιο και την κόρη της να πεθαίνουν.

Εξωτερική εμφάνισηEdit

Όπως ο αδελφός και η μητέρα της, η Σέσιλι είναι εκθαμβωτικά όμορφη, με μαύρα μαλλιά και μπλε μάτια. Έχει κομψά ζυγωματικά, λευκό δέρμα, χαριτωμένη καμπύλη λαιμού και σαρκώδη χείλη.

Ο λόγος που η Σέσιλι, καθώς και ο αδελφός της Γουίλ (και ίσως η αδελφή της, Έλλα) είναι η πολύ όμορφη ουαλή μητέρα της. Η ίδια η Σέσιλι αναφέρει ότι έχουν πάρει όλη την ομορφιά τους από εκείνη, και αργότερα το ίδιο προσέχει και η Τέσα, όταν συναντά πρώτη φορά τη Λινέτ Χέροντεϊλ.

ΠροσωπικότηταEdit

Είναι προστατευτική απέναντι στους ανθρώπους που αγαπά, ιδιαίτερα στον αδελφό της, αρκετά για να προσπαθήσει να τον φέρει πίσω στο σπίτι εγκαταλείποντας τους γονείς της, αν και όχι όσο η Έλλα. Ωστόσο, σύντομα καταλαβαίνει πόσο της αρέσει η ζωή Κυνηγού Σκιών, και όπως ο Γκάμπριελ σχολιάζει, σκοτώνει δαιμόνες όχι επειδή είναι καθήκον, αλλά επειδή το αγαπά. Η ίδια διαλέγει τον πόλεμο, ανάμεσα σ' αυτόν και την αγάπη. Η Σέσιλι είναι πολεμοχαρής και θέλει δόξα, όπως κάθε παθιασμένος Κυνηγός Σκιών, χωρίς να γίνεται διψασμένη για εξουσία.

Η Σέσιλι, σύμφωνα με τον αδελφό της, είναι ένα "τερατάκι", που απαιτεί πολλά, όταν ήταν μικρή. Επίσης αναφέρει ότι έβριζε σαν γυναίκα ψαρά.

ΕξοπλισμόςEdit

ΣύνεργαEdit

Η Σέσιλι σαν Κυνηγός Σκιών έχει:

  • Ένα ραβδί: Σε κάθε Κυνηγό Σκιών δίδεται ραβδί, για σχεδιασμό ρούνων.
  • Μαγικό φως: Ο Γουίλ της έχει δώσει μια πέτρα μαγικού φωτός, για να φωτίζει σκοτεινά μέρη.
  • Μενταγιόν- συναγερμός: Ο Γουίλ της έχει δώσει ένα κολιέ που το ρουμπίνι του την ειδοποιεί για δαίμονες.

ΌπλαEdit

Η Σέσιλι δεν έχει συγκεκριμένο όπλο αρεσκείας, και πολεμάει με οποιδήποτε όπλο, όπως:

  • Λεπίδες σεράφ: Στις μάχες, η Σέσιλι έχει χρησιμοποιήσει αρκετές φορές λεπίδες σεράφ.
  • Στιλέτα: Στη μάχη εναντίον του τεράστιου σκουληκιού, η Σέσιλι χρησιμοποίησε μερικά στιλέτα.

Ικανότητες Κυνηγού ΣκιώνEdit

Η Σέσιλι είναι μια πάρα πολύ καλή και παθιασμένη πολεμίστρια, παρόλο που δεν έχει δεχτεί πλήρης εκπαίδευση, έχει τη δίψα για μάχη κάθε αφοσωμένου Κυνηγού Σκιών.

  • Υπερφυσική δύναμη: Όπως κάθε Κυνηγός Σκιών, η Σέσιλι είναι δυνατή και καλή στην εξόντωση δαιμόνων.
  • Υπερφυσική ταχύτητα: Η Σέσιλι είναι πολύ γρήγορη και ευκίνητη, με γρήγορα αντανακλλαστικά.
  • Δύναμη από ρούνος: Όπως όλοι, η Σέσιλι αντλεί δύναμη από τα μαγικά σύμβολα.

ΜικροπράγματαEdit

  • Όπως η μητέρα της, η Σέσιλι έκανε τρία παιδιά, αλλά αντίθετα από εκείνη, είχε δυο αγόρια και ένα κορίτσι.
  • Η Σέσιλι μιλά συχνά ουαλικά όταν θέλει να βλαστημήσει, όπως ο αδελφός και η μητέρα της.
  • Η Σέσι έζησε για να δει τους περισσότερους συγγενείς και φίλους της να πεθαίνουν. Συγκεκριμένα, ήταν η τελευταία από όλους τους χαρακτήρες των Δαιμονικών Μηχανών που πέθανε.
  • Η Σέσιλι έχει αυτό το πικρό χιούμορ που κυλάει στις φλέβες των Χέροντεϊλ.