FANDOM

Τατιάνα Μπλάκθορν
Γενικές Πληροφορίες
Ονοματεπώνυμο: Τατιάνα Μπλάκθορν το γένος Λάιτγουντ
Γεννήθηκε: 1885
Ηλικία: 30
Κατάσταση: Αποθανούσα
Πέθανε: 1915
Ψευδώνυμο: Τάτι
Αφοσίωση
Είδος: Νεφιλίμ
Επάγγελμα: Κυνηγός Σκιών
Κατοικία: Οίκος Μπλάκθορν
Αφοσίωση: Ενκλάβιο
Σχέσεις
Σημαντικό/ά Πρόσωπο/α: Ρούπερτ Μπλάκθορν
Παιδιά: Τζέσι Μπλάκθορν
Γκρέις Κάρτραϊτ (θετή)
Λούσι Χέροντεϊλ (νύφη)
Πατέρας: Μπένεντικτ Λάιτγουντ
Μητέρα: Μπάρμπαρα Πάνγκμπορν
Αδέλφια: Γκίντεον Λάιτγουντ
Γκέιμπριελ Λάιτγουντ
Σόφι Κόλινς (κουνιάδα)
Σέσιλι Χέροντεϊλ (κουνιάδα)
Εξωτερική Εμφάνιση
Φύλο: Γυναίκα
Χρώμα Μαλλιού: Καστανό/Καστανόξανθο
Χρώμα Ματιών: Πράσινο
Χρώμα Δέρματος: Αοικτό
Επιπλέον Πληροφορίες
Εμφανίζεται: Δαιμονικές Μηχανές

Τα Χρονικά του Μπέιν

Πρώτη Εμφάνιση: Κουρδιστή Πριγκίπισσα
Τελευταία Εμφάνιση: Ο Κληρονόμος του Μεσονυκτίου
Αναφέρθηκε : Κουρδιστός Άγγελος

Κουρδιστός Πρίγκιπας

Η Τατιάνα "Τάτι" Μπλάκθορν το γένος Λάιτγουντ είναι η αδελφή του Γκίντεον και του Γκέιμπριελ Λάιτγουντ, μοναδική κόρη του Μπένεντικτ και της Μπάρμπαρα. Είναι μητέρα των Τζέσι και Γκρέις.

Δαιμονικές ΜηχανέςEdit

Κουρδιστός ΆγγελοςEdit

Αναφέρεται ως 'η αδελφή του Γκέιμπριελ Λάιτγουντ, της οποίας την τιμή έχει θίξει ο Γουίλ Χέροντεϊλ. Παρ' όλο που αυτό αναφέρεται αρκετές φορές, το όνομα της Τατιάνας καθώς κι το συμβάν δεν λέγονται.

Κουρδιστός ΠρίγκιπαςEdit

Μετά από πολλές θίξεις του Γκέιμπριελ, η Τέσα Γκρέι ρωτάει τον Γουίλ τι έχει κάνει στην αδελφή του Γκέιμπριελ, και εκείνος της απαντάει πως πριν χρόνια, αυτή ήταν περίπου ερωτευμένη μαζί του, και τον ακολουθούσε παντού. Κάποια στιγμή, της έπεσε στο Ετήσιο Χριστουγεννιάτικο Πάρτι του Ινστιτούτου το ημερολόγιό της, το οποίο βρήκε ο Γουίλ. Ήταν γεμάτο από ρωμαντικά ποιήματα για εκείνην και τον Γουίλ. Ο Γουίλ το πήρε και τα διάβασε στο καθιστικό μπροστά σε όλους, κάνοντας τη Τατιάνα να φύγει κλαίγοντας, και τον Γκέιμπριελ να του επιτεθεί. Η Τέσα σχολιάζει ότι δεν ήτν η ιστορία παραπλάνησης που είχε σκεφτεί, αλλά πάλι, δεν τιμούσε τον Γουίλ.

Λίγο αργότερα, ενώ κουτσομπολεύουν, η Σόφι Κόλινς της λέει πως, σύμφωνα με έναν ξέδελφο του Σίριλ Τάνερ, που δουλεύει στους Λάιτγουντ, η Τατιάνα επιστρέφει στο σπίτι μετά το μήνα του μέλιτος της, και πως όλοι ήταν ανήσυχοι, επειδή είχε δυσάρεστο χαρακτήρα, κάνοντας την Τέσα να σκεφτεί ότι έμοισε μάλλον του πατέρα της.

Κουρδιστή ΠριγκίπισσαEdit

Η Τατιάνα έχει επιστρέψει από το ταξίδι της και κάνει επίσκεψη στον μεταμορφωμένο σε σκουλήκι πατέρα της, ο ποίος καταβροχθίζει τον άνδρα της, Ρούπερτ Μπλάκθορν. Οι Κυνηγοί Σκιών του Ινστιτούτου του Λονδίνου σπέυδουν να βοηθήσουν, και η Τέσα την οδηγεί σε ασφαλές μέρος.

Μετά από αυτό, ζει με τα πεθερικά της, τους Μπλάκθορν, και αναφέρεται από τον Γκέιμπριελ πως περιμένει παιδί. Επίσης, κατηγορεί τον Γκέιμπριελ για το φόνο του πατέρα τους, με τη δικαιολογία πως οι Κυνηγοί Σκιών όρμησαν ενατνίον του και ο Ρούπερτ σκοτώθηκε στη συμπλοκή. Είναι ταραγμένη και σκέφτεται να ζητήσει Επανορθώσεις, όπως ενημερώνει ο Ύπατος Γουέιλαντ. Ο πραγματικός λόγος όμως, όπως ισχυρίζεται η Τέσα, είναι επειδή ταπεινώθηκε.

Στο Συμβούλιο, η Τατιάνα διαμαρτύρεται και ζητά αποζημίωση για το θάνατο του συζύγου της, ενώ ο Ανακριτής Βίκτωρ Γουάιτλο της λέει να καθίσει κάτω και πως η επιχειρηματολογία της είναι λανθασμένη.

Τα Χρονικά του ΜπέινEdit

Ο Κληρονόμος του ΜεσονυκτίουEdit

Η Τατιάνα καλεί τον Μάγκνους Μπέιν πίσω στο Λονδίνο.

Ο γιος της πάντοτε ήταν άρρωστος και φιλάσθενος. Όταν προσπάθησαν να του βάλουν Σημάδια, η Τατιάνα ούρλιαζε και παρακαλούσε τους Κυνηγούς Σκιών να μην το κάνουν, γιατί το αγοράκι της ήταν τόσο άρρωστο που θα πέθαινε, αν έβαζαν στο δέρμα του ρούνους. Εκείνοι την αγνόησαν, την παραμέρισαν με βία και Σημάδεψαν το παιδί. Τελικά δεν πέθανε, αλλά άντεξε, άντεξε για τη μητέρα του, ωστόσο αυτό είχε ένα τίμημα, και κάθε χρόνο ο Τζέσι αρρώσταινε όλο και περίσσότερο, μέχρι που στα δεκάξι του της είπαν πως δεν μπορούσε να ζήσει, και πέθανε.

Η Τατιάνα σκοπεύει να αναστήσει το γιο της με Σκοτεινή Μαγεία, θυσιάζοντας πέντε Κυνηγούς Σκιών. Ζητά από τον Μάγκνους να της βρει και να σκοτώσει πέντε Νεφιλίμ, επί πολύ παχυλή πληρωμή. Εκείνος ωστόσο αρνείται, και αφήνονται υπόνοιες ότι η Τατιάνα πραγματικά σκοπεύει να αναστήσει το γιο της, με ή χωρίς τη βοήθειά του. Το μυστήριο θα λυθεί στα TLH.

Εξωτερική εμφάνισηEdit

Πειργράφεται να έχει τα καστανόξανθα μαλλιά του Γκίντεον Λάιτγουντ και τα πράσινα μάτια του Γκέιμπριελ. Είναι ψηλή και αδύνατη.

ΠρωσοπικότηταEdit

Ο Γουίλ χαρακτηρίζει την Τατιάνα στον Κουρδιστό Πρίγκιπα χαζή, και πως αποκλείεται να έχει αλλάξει. Ο Ύπατος, σχολιάζει ότι έχει κληρονομήσει ούτε την καλοσύνη της Μπάρμπαρα ούτε τη σύνεση του Μπένεντικτ. Η ίδια έχει μεγάλη ιδέα για τον εαυτό της, αφού σύμφωνα με τον Γκίντεον, είναι έξυπνη και θεωρεί την εξυπνάδα της ανώτερη. Ο Γκέιμπριελ τη χαρακτηρίζει γελοία, και ανόητη, ενώ φαίνεται πως είναι σχετικά περήφανη, αφού έφτιαξε ολόκληρη ψεύτικη ιστορία για το θάνατο του συζύγου της, επειδή είχε ατιμαστεί.

ΣχέσειςEdit

Γκίντεον και Γκέιμπριελ ΛάιτγουντEdit

Δεν αναφέρονται πολλά για τη σχέση των τριών, ωστόσο ο Γκίντεον λέει πως ποτέ δεν υπήρξε ιδιαίτερη αγάπη ανάμεσα στον Γκέιμπριελ και τη Τατιάνα. Ο ίδιος ο Γκέιμπριελ δυσφορεί ιδιαίτερα όταν η 'γελοία αδελφή' του ζητά αποζημίωση.

ΜικροπράγματαEdit

  • Στον Κουρδιστό Πρίγκιπα, λέγεται ότι έχει την ίδια ηλικία με τον Γουίλ. Στο Οικογενειακό δένδρο, όμως, είναι γεννημένη το 1857 (τέσσερα χρόνια νωρίτερα) και πεθαμένη το 1918, σε ηλικία 61 χρόνων.
  • Είναι μητέρα δύο παιδιών, ενός βιολογικού γιου και μιας θετής κόρης, το αντίθετο από την Ελίζαμπεθ Γκρέι, μητέρα της Τέσα, που ήταν μητέρα μιας βιολογικής κόρης και ενός θετού γιου.
  • Είναι μια ενσάρκωση της κυρίας Χάβισαμ από τις Μεγάλες Προσδοκίες του Ντίκενς στον κόσμο της Κλερ.
  • Παρότι Κυνηγός Σκιών, η Τατιάνα δεν έχει λάβει εκπαίδευση.
  • Ο πατέρας της την είχε προστεύσει και κρατήσει μακριά από τα δικά του ανήθικα ήθη.
  • Πήρε το όνομα της από μια Ρωσίδα φίλη της μητέρας της.