FANDOM

Δαιμονικές ΜηχανέςΟι Τελευταίες ΣτιγμέςΤα Χρονικά του ΜπέινΜυστικές ΠροδοσίεςΘανάσιμα ΕργαλείαΣκοτεινά ΤεχνάσματαThe Wicked Powers
Τα Χρονικά των Κυνηγών Σκιών
Shadowhunters
Πληροφορίες
Συγγραφέας Κασσάνδρα Κλερ
Σάρα Ρις Μπρέναν
Μορίν Τζόνσον
Εκδότης Εκδόσεις Πλατύπους (ΘΕ και ΔΜ)
Μεταφραστής Φωτεινή Mοσχή (ΘΕ)
Πηνελόπη Τριαδά (ΔΜ)
Τίτλοι σειρών Τα Χρονικά του Μπέιν
Δαιμονικές Μηχανές
Οι Τελευταίες Στιγμές
Μυστικές Προδοσίες
Θανάσιμα Εργαλεία
Σκοτεινά Τεχνάσματα
The Wicked Powers
Αριθμός σειρών Πέντε (κι δύο αυτοτελείς τόμοι)
Συνολικός αριθμός βιβλίων Είκοσι

Τα Χρονικά των Κυνηγών Σκιών ονομάζεται το σύνολο πέντε σειρών βιβλίων που έχει ή θα εκδοθεί από την Κασσάνδρα Κλερ και στην ιστορία του πρωταγωνιστεί ο Σκιώδης Κόσμος. Η ονομασία δόθηκε από τη συγγραφέα. Στο σύνολο τους, τα βιβλία των πέντε σειρών είναι δεκαοκτώ, από τα οποία έχουν κυκλοφορήσει τα εννέα και αναμένεται άμεσα το δέκατο.

Οι πέντε σειρές

Θανάσιμα Εργαλεία

Κύριο άρθρο: Θανάσιμα Εργαλεία

Κυκλοφορούν. Διαδραματίζεται το 2007 στη κυρίως Νέα Υόρκη.

Χαρακτήρες:

  • Κλέρι Φρέι: Κοκκινομάλλα με πράσινα μάτια. Ένα συνηθισμένο θνητό κορίτσι, που ένα βράδυ γίνεται μάρτυρας σε ένα φονικό, με υπαίτιους τρεις παράξενα ντυμένους εφήβους. Η πρώτη της συνάντηση με τους Κυνηγούς Σκιών και η είσοδός της στον Κόσμο των Κυνηγών Σκιών. Τι δουλειά έχει εκεί, είναι ξένη, μια  θνητή... ή μήπως όχι;
  • Τζέις Γουέιλαντ: Ξανθός, με κεχριμπαρένια μάτια. Ο όμορφος, άλλοτε εκνευριστικός άλλοτε γοητευτικός Κυνηγός Σκιών που δεν αφήνει την Κλέρι να ξεχάσει τόσο εύκολα το συμβάν στο κλαμπ. Έχει ένα σκοτεινό παρελθόν και ακόμη σκοτεινότερο μέλλον.
  • Άλεκ Λάιτγουντ: Μαυρόμάλλης, γαλάζια μάτια. Ένας από τους Κυνηγούς Σκιών του Ινστιτούτου του Λονδίνου. Ντροπαλός και στωικός, δεν μοιάζει και πολύ με την αδελφή του. Αντιπαθεί την Κλέρι όταν πρωτοφτάνει στο Ινστιτούτο.
  • Ίζαμπελ Λάιτγουντ: Μαυρομάλλα, μαύρα μάτια.Η πανέμορφη μικρότερη αδελφή του Άλεκ. Ταλέντο της το μαστίγο, με προτίμηση στα ψηλά τακούνια, τα οποία χρησιμοποιεί για να ποδοπατά τις καρδιές των αγοριών που τη θέλουν και δεν έχουν καμία ελπίδα μ' αυτή.
  • Σάιμον Λιούις: Καστανός, καστανά μάτια. Ο παιδικός φίλος της Κλέρι και κρυφά ερωτευμένος μαζί της. Είναι θνητός, ωστόσο βρίσκεται κι αυτός μπλεγμένος στο Κόσμο των Κυνηγών Σκιών. Έχει ένα ενδιαφέρον προς την Ίζαμπελ αρχικά.
  • Βάλενταϊν Μόργκενστερν: Λευκο-ξανθός, μαύρα μάτια. Ο κύριος κακός της ιστορίας, που τα εγλήματά του είναι φρικτότερα απ' ό,τι γνωρίζουν οι Κυνηγοί Σκιών. Συνδέεται στενά με την Τζόσλιν.
  • Τζόσλιν Φέρτσαϊλντ: Κόκκινα μαλλιά, πράσινα μάτια. Η μητέρα της Κλέρι, η οποία δεν είναι μια απλή μητέρα, όπως ισχυριζόταν. Χρόνια, τρέχει μακριά από το παρελθόν της και προφυλάσσει την Κλέρι.
  • Λουκ Γκάρογουεϊ: Καστανά μαλλιά, γαλάζια μάτια. Ο παιδικός φίλος της μητέρας της Κλέρι και πατρική φιγούρα για την Κλέρι, στα περισσότερα χρόνια της ζωής της. Όταν η Τζόσλιν χάνεται. η Κλέρι αναζητά βοήθεια σ' αυτόν, μα τελικά, έχει κι εκείνος πολλά να κρύψει...
  • Χοτζ Στάρκγουεδερ: Ο μέντορας των νεαρών Κυνηγών της Νέας Υόρκης.

Περίληψη πρώτου βιβλίου:

Όταν η Κλέρι Φρέι πηγαίνει στο κλαμπ Πανδαιμόνιο στη Νέα Υόρκη, δεν περιμένει να βρθεί μάρτυρας σε ένα φόνο. Πολύ λιγότερο μάλιστα σε ένα φόνο που διέπραξαν τρεις έφηβοι, καλυμμένοι με παράξενα σημάδια. Αυτή είναι η πρώτη συνάντηση της Κλέρι με τους Κυνηγούς των Σκιών, πολεμιστές ταγμένους στο ξεκλήρισμα των δαιμόνων που βρίσκονται στη γη- και τη διατήρηση της τάξης μεταξύ βρικολάκων και λυκανθρώπων. Είναι επίσης η πρώτη της συνάντηση με τον πανέμορφο πολεμιστή Τζέις. Μέσα σε 24 ώρες, η Κλέρι θα βρεθεί βαθιά μέσα στον κόσμο του Τζέις, όταν η μητέρα της εξαφαίζεται και η ίδια δέχεται επίθεση από δαίμονα. Γιατί όμως να ενδιαφερθούν οι δαίμονες για μι συνηθισμένη θνητή όπως η Κλέρι; Και πώς απέκτησε ξαφνικά την Ενόραση; Οι Κυνηγοί των Σκιών είναι αποφασισμένοι να το μάθουν...

Εκδόθηκαν:

Πόλη των Οστών: 15 Απριλίου 2010.

Πόλη της Στάχτης: 15 Οκτωβρίου 2010.

Γυάλινη Πόλη: 4 Φεβρουαρίου 2011.

Πόλη των Έκπτωτων Αγγέλων: 26 Ιουλίου 2011.

Πόλη των Χαμένων Ψυχών: 26 Νοεμβρίου 2012.

Πόλη της Ουράνιας Φωτιάς: 6 Νοεμβρίου 2014.

Δαιμονικές Μηχανές

Κύριο άρθρο: Δαιμονικές Μηχανές

Κυκλοφορεί. Διαδραματίζεται το 1878 κυρίως στο Βικτωριανό Λονδίνο.

Χαρακτήρες:

  • Τέσα Γκρέι: Καστανά μαλλιά, γκρίζα μάτια. Η νεαρή κοπέλα που ενώ ψάχνει τον αδελφό της και μια καλύτερη ζωή στην Αγγλία, μπλέκεται βαθιά στον κόσμο των Κυνηγών Σκιών, όπου γοητεύτεται από δύο πολύ διαφορετικούς νεαρούς άνδρες. Έχει μια παράξενη δύναμη, που κάποιος θα κάνει τα πάντα για να τη χρησιμοποιήσει.
    Cl mrInstruments2

    Κουρδιστός Άγγελος

  • Γουίλ Χέροντεϊλ: Μαύρα μαλλιά, σκούρα μπλε μάτια. Ο πανέμορφος γοητευτικός Κυνηγός Σκιών που σώζει τη δεσποινίδα Γκρέι από μια φρικτή μοίρα, και που την γοητεύει ο ίδιος. Παρά τον αλαζονικό, υπερφίαλο χαρακτήρα που δείχνει να έχει, και που παρουσιάζει σε όλους, κάτι πραγματικά σκοτεινό τον κατατρώει μέσα, και δεν θα τον αφήσει εύκολα.
    Images (58)

    Κουρδιστός Πρίγκιπας

  • Τζεμ Κάρστερς: Ασημένια μαλλιά και μάτια. Το ευγενικό, φιλάσθενο αγόρι, το οποίο, σε αντίθεση με άλλους, υποδέχεται ζεστά την Τέσα, και την καθησυχάζει, πώς ό,τι την κάνει η δυναμή της, είναι ακόμα ανθρώπινη. Φαινομενικά είναι απλώς λίγο διαφορετικός, αλλά και το δικό του παραλθόν είναι σκοτεινό όπως του Γουίλ.
    Images (59)

    Κουρδιστή Πριγκίπισσα

  • Τζέσαμιν Λάβλεϊς: Ξανθά μαλλιά, καστανά μάτια. Κανένα παιδί του Ινσιτούτου δε φαίνεται να έχει ήσυχο παρελθόν. Αυτό της Τζέσαμιν, όπως του Γουίλ και του Τζεμ, της στέρησε τους γονείς της. Η συγκεκριμένη όμως, δε χαίρεται που είναι στο Ινστιούτο. Παράξενο, αλλά όντως είναι Κυνηγός Σκιών που θέλει να είναι θνητή.
  • Σάρλοτ Μπράνγουελ: Καστανά μαλλιά και μάτια. Η έξυπνη νεαρή ηγέτιδα του Ινσιτούτου, η Σάρλοτ κάνει τα αδύνατα δυνατά για να διοκήσει σωστά και σοφά το Ινστιούτο της, να διατηρήσει ειρήνη ανάμεσα στους ενοίκους της και να βρει το νήμα στο μπερδεμένο πρόβλημα που έθεσε η Τέσα.
  • Χένρι Μπράνγουελ: Κόκκινα μαλλιά, καστανά μάτια. Ο αδέξιος, αλλά γλυκός εφευρέτης του Ινσιτούτου και σύζυγος της Σάρλοτ. Παρόλο που οι περισσότερες συσκευές του δε λειτουργούν, και παρά τα χλευάσματα του Γουίλ, αυτός δεν πτοείται και συνεχίζει να ευφευρίσκει πράγματα που συνήθως ανατινάζονται.
  • Ναθάνιελ Γκρέι: Ξανθά μαλλιά, γαλάζια μάτια. Ο αδελφός της Τέσα, ο οποίος την προσκάλεσε να μείνει μαζί του στο Λονδίνο, μα, μυστηριωδώς, έχει εξαφανιστεί. Η Τέσα θα κάνει οτιδήποτε για να τον βρει...
  • Άξελ Μόρτμεϊν: Γκρίζα μαλλιά, πράσινα μάτια. Ένας ιδιαίτερα πλούσιος έμπορος, θνητός, με μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του, αλλά κατά τ' άλλα μπλεγμένος βαθιά στο Κόσμο του Σκότους.
  • Αλεξέι ντε Κουίνσι: Μαύρα μαλλιά και μάτια. Ο βρικόλακας ηγέτης της φατρίας του Λονδίνου, και αυτός που όλες οι ενδείξεις δείχνουν να είναι ο Μάγιστρος, που θα κάνει τα πάντα για να πάρει στα χέρια του την Τέσα... όντως όμως;

Περίληψη πρώτου βιβλίου:

Η μαγεία είναι επικίνδυνη- αλλά η αγάπη είναι ακόμα πιο επικίνδυνη. Όταν η εκαεξάχρονη Τέσα Γκρέι φτάνει στην Αγγλία κατά τη διάρκεια της βασιλείας της βασίλισσας Βικτορίας, κάτι τρομακτικό την περιμένει στον Κόσμο του Σκότους του Λονδίνου, όπου μάγοι, βρικόλακες και άλλα υπερυσικά πλάσματα τριγυρνούν στους φωτισμένους με λάμπες αερίου δρόμους. Κυνηγημένη και χωρίς φίλους, η Τέσα βρίσκει καταφύγιο στους Κυνηγούς των Σκιών, μια ομάδα πολεμιστών με αποστολή να απαλλάξουν τον κόσμο από τους δαίμονες. Καθώς βυθίζεται όλο και πιο πολύ στον κόσμο τους, η Τέσα γοητεύεται από δυο φίλους- και διχάζεται ανάμεσά τους- και γρήγορα συνειδητοποιεί ότι ή αγάπη μπορεί να είναι η πιο επικίνδυνη μαγεία από όλες.

Εκδόθηκαν:

Κουρδιστός Άγγελος: 26 Ιουλίου 2011.

Κουρδιστός Πρίγκιπας: 27 Απριλίου 2012.

Κουρδιστή Πριγκίπισσα: 4 Ιουλίου 2013.

Σκοτεινά Τεχνάσματα

Κύριο άρθρο: Σκοτεινά Τεχνάσματα

Πιθανές μεταφράσεις των τίτλων The Dark Artifices, Lady Midnight, Lord of Shadows και The Queen of Air and Darkness. Διαδραματίζεται το 2012 στο Ινστιτούτο του Λος Άντζελες. Η τριλογία αναμένεται.

Χαρακτήρες:

  • Έμμα Κάρστερς: Ξανθά μαλλιά, σκούρα μπλε μάτια. Η βασική πρωταγωνίστρια, που ζει στον Ινσιτούτο αφού έχει χάσει τους γονείς της. Είναι αποφασισμένη να γίνει η γρηγορότερη, και καλύτερη Κυνηγός Σκιών μετά τον Τζέις Λάιτγουντ.
  • Κριστίνα Ροζάλες: Μαύρα μαλλιά, καστανά μάτια. Η καλύτερη φίλη της Έμμα, ισπανόφωνη, κατάγεται από την Πόλη του Μεξικού. Είναι από τα λίγα παιδιά του Ινστιτούτου που έχουν ζωντανό γονέα.
  • Μαρκ Μπλάκθορν: Λευκόξανθα μαλλιά, ένα γαλαζοπράσινο και ένα χρυσό μάτι. Μισός Νεφιλίμ, μισός νεράιδα, ο δεύτερος μεγαλύτερος Μπλάκθορν, και αδελφός της Έλεν.
  • Έλεν Μπλάκθορν: Λευκόξανθα μαλλιά, γαλαζοπράσινα μάτια. Η μεγαλύτερη κόρη του Άρθουρ Μπλάκθορν, μισή νεράιδα όπως ο αδελφός της. Έχει σχέση με την Αλίν Πένχαλοου.
  • Τζούλιαν Μπλάκθορν: Καστανά μαλλιά, γαλαζοπράσινα μάτια. Παραμπατάι της Έμμα και καλύτερός της φίλος. Του αρέσει να ζωγραφίζει και συχνά είναι πιτσιλισμένος με χρώματα.
  • Τιβέριος Μπλάκθορν: Μαύρα μαλλιά, γκρίζα μάτια. Ένα από τα δίδυμα, δε μοιάζει καθόλου με τους άλλους Μπλάκθορν, και είναι σχετικά κακός Κυνηγός Σκιών, τόσο, που έχει αναλάβει η αδελφή του η Ολίβια να τον προστατεύει. Θέλει να γίνει Σέρλοκ Χολμς, αλλά κανείς δεν ξέρει γιατί ακριβώς.
  • Λίβια Μπλάκθορν: Καστανά μαλλιά, γαλαζοπράσινα μάτια. Η δίδυμη αδελφή του Τιβέριου, που τον προστεύει από οποιονδήποτε που τον κοιτάξει με στραβό μάτι. Θεωρεί ότι είναι δουλειά της να προστατεύει όλη την οικογένειά της.
  • Δρουσίλλα Μπλάκθορν: Καστανά μαλλιά, γαλαζοπράσινα μάτια. Η τρίτη και πρότελευταία κόρη Μπλάκθορν, η οποία αντίθετα με τα ξερακιανά αδέλφια της, έχει καμπύλες και φακίδες.
  • Οκτάβιος Μπλάκθορν: Καστανά μαλλιά, γαλαζοπράσινα μάτια. Ο Οκτάβιος είναι το δεύτερο μικρότερο παιδί. Είναι μόλις έξι χρόνων, και όπως τα περισσότερα αδέλφια του, έχει τα σήμα κατατεθέν της οικογένειας Μπλάκθορν.
  • Αριάδνη Μπλάκθορν: Καστανά μαλλιά, γαλαζοπράσινα μάτια. Η Αριάδνη είναι πάρα πολύ μικρή- μόλις πέντε χρόνων.

Περίληψη πρώτου βιβλίου:

Λος Άντζελες, 2012. Έχουν περάσει πέντε χρόνια από τα γεγονότα των Θανάσιμων Εργαλείων όταν οι Νεφιλίμ ήταν οριακά στο χείλος της λήθης και η Κυνηγός των Σκιών Έμμα Κάρστερς έχασε τους γονείς της. Μετά το αίμα και τη βία που είδε ως παιδί, η Έμμα έχει αφιερώσει τη ζωή της στην εξάλειψη των δαιμόνων κι είναι η καλύτερη, η ταχύτερη και πιο θανατηφόρα Κυνηγός Σκιών μετά τον Τζέις Λάιτγουντ. Αναθρεμμένη στο Ινστιτούτο του Λος Άντζελες, η Έμμα έχει ταιριαστεί ως παραμπατάι με τον καλύτερό της φίλο, Τζούλιαν. Καθώς η Έμμα κυνηγά αυτούς που προκάλεσαν το θάνατο των γονιών της, το μονοπάτι που ακολουθούν τους οδηγεί ξανά σ' αυτούς που ήταν πάντοτε αξιόπιστοι. Την ίδια στιγμή, η Έμμα ερωτεύεται με τον άνθρωπο που σ' όλο τον κόσμο απαγορεύεται απολύτως από τον Νόμο τον Κυνηγών των Σκιών να ερωτευτεί. Με φόντο το λαμπερό σκηνικό του σημερινού Λος Άντζελες, η Έμμα πρέπει να μάθει να εμπιστεύεται το μυαλό και την καρδιά της, καθώς ερευνά ένα δαιμονικό οικόπεδο που εκτείνεται από τα νυχτερινά κλαμπ διοικούμενα από μάγους της περιοχής Sunset Strip μέχρι τη μαγευτική θάλασσα που τρίβει τις παραλίες της Σάντα Μόνικα.

Έκδοση:

Κυρία του Μεσονυκτίου: Μάρτιος 2015.

Πρίγκιπας των Σκιών: 2016.

Η Βασίλισσα του Αέρα και του Σκότους: 2017.

Οι Τελευταίες Στιγμές

Κύριο άρθρο: Οι Τελευταίες Στιγμές

  • Chain of Thorns.
  • Chain o Gold.
  • Chain of Iron.

Πρόκειται για τριλογία, και αναμένεται. Διαδραματίζεται το 1903, σε Άιντρις, Εδουαρδιανό Λονδίνο και αλλού.

Χαρακτήρες:

The Wicked Powers

Κύριο άρθρο: The Wicked Powers

  • The Wicked Powers βιβλίο πρώτο.
  • The Wicked Powers βιβλίο δεύτερο.
  • The Wicked Powers βιβλίο τρίτο.

Αναμένεται. Τριλογία, άγνωστοι τίτλοι. Διαδραματίζεται το 2015 περίπου. Η πιθανή μετάφραση του αν ο τίτλος ισχύει θα μαθευτεί από την πλήρη μετάφραση του ποιήματος των παιδιών Κυνηγών Σκιών στα ελληνικά, το οποίο βρίσκεται στη Πόλη της Ουράνιας Φωτιάς, όπου η φράση αυτή αναφέρεται. Κύριοι πρωταγωνιστές δύο από τους μικρότερους Μπλάκθορν στα Σκοτεινά Τεχνάσματα.

Συμπληρωματικά βιβλία και νοβέλες

Τα Χρονικά του Μπέιν

Κύριο άρθρο: Τα Χρονικά του Μπέιν

Δέκα διαδικτυακού τύπου ιστορίες με πρωταγωνιστή το μάγο Μάγκνους Μπέιν. Διαδραματίζονται σε Νέα Υόρκη, Εδουαρδιανό Λονδίνο, Περού, σε διάφορες δεκαετίες και χιλιετίες. Κυκλοφορούν οι πρώτες επτά, αναμένονται οι υπόλοιπες τρεις.

Χαρακτήρες:

  • Μάγκνους Μπέιν: Ο κύριος πρωταγωνιστής, που αφηγήται δέκα διαφορετικά συμβάντα στη μακρόχρονη και άκρως συναρπαστική ζωή του, που δε χρειάζεται μαγεία για να είναι ενδιαφέρουσα.
  • Καμίλ Μπελκούρ: Βρικόλακας, μια από τις πολλές ερωμένες του Μάγκνους.
  • Έντμουντ Χέροντεϊλ: Παλιός φίλος του Μάγκνους, γοητευτικός, όπως άλλωστε όλοι της οικογενείας του. Καλοπερασάκιας, που από έναν άνδρα που δεν πιστεύει στην αγαάπη, γίνεται υπέρμαχος του έρωτα για τα μάτια της ωραίας Λινέτ.
  • Τζέιμς Χέροντεϊλ: Ένας εκπληκτικός νεαρός άνδρας, και ένας από τους πολλούς Χέροντεϊλ που γνώρισε ποτέ ο Μάγκνους.
  • Γουίλ Χέροντεϊλ: Ο γοητευτικός μεσήλικας άνδρας πια, φίλος του Μάγκνους, από τις Δαιμονικές Μηχανές και πατέρας του Τζέιμς.
  • Τατιάνα Μπλάκθορν: Η σκοτεινή φιγούρα που σκοπεύει να πάρει εκδίκηση για το θάνατο του γιου της από τους Κυνηγούς Σκιών. Σκοπέυει να αναστήσει τον Τζέσι Μπλάκθορν, οτιδήποτε συνεπάγεται αυτό. Ακόμα και φόνο...
  • Ραφαέλ Σαντιάγο: Ήδη από τα Θανάσιμα Εργαλεία ξέρουμε ότι μάλλον το μέλλον του Ραφαέλ είναι δυσοίωνο για το Σώζοντας το Ραφαέλ Σαντιάγο, καθώς ο Ραφαέλ αλλάζει για πάντα.
  • Άλεκ Λάιτγουντ: Ίσως όχι η πρώτη, μα μάλλον η πιο αληθινή, αγάπη που είχε ποτέ ο Μάγκνους.
  • Τζόσλιν Φέρτσαϊλντ: Η γενναία μητέρα της Κλέρι Φρέι, η οποία στάθηκε γενναία και πολέμησε τον ίδιο της τον άντρα, χάνοντας τόσο πολλά και κερδίζοντας τόσο λίγα.
  • Στέφεν Χέροντεϊλ: Ένας από τους πολλούς Χέροντεϊλ με τους οποίους ο Μάγκνους συναναστράφηκε ποτέ. Όπως πολλοί πρόγονοί του, έχει άτυχη ερωτική ζωή, μη μπορώντας να μείνει με το κορίτσι που αγαπά. Μόνο που σε αυτή την περίπτωση, τα πράγματα δεν έχουν καλό τέλος...

Περίληψη πρώτου βιβλίου:

Θαυμαστές των Θανάσιμων Εργαλείων και των Δαιμονικών Μηχανών ξέρουν ότι ο Μάγκνους έχει εκδιωχθεί από το Περού- και τώρα μπορούν να μάθουν γιατί.

Υπάρχουν καλοί λόγοι που το Περού είναι εκτός ορίων για τον Μάγκνους. Ακολουθήστε τις Περουβιανές περιπέτειές του, καθώς σύρει τους μάγους συναδέλφους του Ρέινορ Φελ και Καταρίνα Λος σε μπελάδες, μαθαίνει διάφορα μουσικά όργανα (τα οποία παίζει σοκαριστικά), χορεύει (κάτι που κάνει σκανδαλωδώς) και ντροπιάζει το έθνος υποδοχής του κάνοντας κάτι ανείπωτο στις Γραμμές Νάζκα.

Από τις δέκα ιστορίες αυτές, οι πέντε κυκλοφορούν σε e-book μορφή (και μόνο σε e-book μορφή) στις ΗΠΑ, ενώ αναμένεται να κυκλοφορήσει και η έκτη. Θα τυπωθούν σε ενιαίο τόμο το 2014, όταν η Πλατύπους Εκδοτική σκεφτεί να τα βάλει στο εκδοτικό της πρόγραμμα και έτσι μεταφραστούν στα ελληνικά.

Κυκλοφορία:

Τι Πραγματικά Έγινε στο Περού: 16 Απριλίου 2013.

Η Βασίλισσα Δραπέτης: 21 Μαΐου 2013.

Βρικόλακες, Βουτήματα και Έντμουντ Χέροντεϊλ: 18 Ιουνίου 2013.

Ο Κληρονόμος του Μεσονυκτίου: 16 Ιουλίου 2013.

Η Άνοδος του Ξενοδοχείου Ντιμόρ: 20 Αυγούστου 2013.

Σώζοντας το Ραφαέλ Σαντιάγο: 17 Σεπτεμβρίου 2013.

Η Πτώση του Ξενοδοχείου Ντιμόρ: 15 Οκτωβρίου 2013.

Τι να Αγοράσεις Στον Κυνηγό Σκιών Που Έχει τα Πάντα: 19 Νοεμβρίου 2013.

Η Τελευταία Στάση του Ινστιτούτου της Νέας Υόρκης: 17 Δεκεμβρίου 2013.

Η Κατάρα της Αληθινής Αγάπης: 21 Ιανουαρίου 2013.

Μυστικές Προδοσίες

Κύριο άρθρο: Μυστικές Προδοσίες

Αναμένεται. Είναι η ιστορία του Κύκλου σε εικονογραφημένο βιβλίο, δηλαδή κόμικ, αλλά ο καλλιτέχνης είναι άγνωστος ακόμη, όπως επίσης δεν είναι γνωστό πότε θα βγει, μετά τα TWP, η ενδιάμεσα των σειρών που αναμένεται να κυκλοφορήσουν.

Ο Κώδικας του Κυνηγού των Σκιών

Κύριο άρθρο: Ο Κώδικας του Κυνηγού των Σκιών

The Shadowhunter's Codex

Ο Κώδικας του Κυνηγού των Σκιών

Αναμένεται. Οδηγός στον Κόσμο των Σκιών/ Αόρατο Κόσμο. Αυτή η μετάφραση προκύπτει από τη μετάφραση των βιβλίων, όπου αυτό το βιβλίο αναφέρεται, συνεπώς, δεν πρόκειται για πιθανή, αλλά για επίσημη μετάφραση. Δεν πρόκειται, ωστόσο, να κυκλοφορήσει στα ελληνικά.

Είναι το αντίτυπο της Κλέρι, όπου περιέχει ζωγραφιές της, σημειώσεις της, προσθέσεις της, και, αναπόφευκτα, σχόλια του Σάιμον και του Τζέις...

Πλοκή: Με το σχέδιο του Βάλενταϊν Μόργκενστερν για διατάραξη στον Κόσμο των Κυνηγών των Σκιών ματαιωμένο, τη μητέρα της ξύπνια από το κόμα της και τη σχέση της με τον Τζέις Λάιτγουντ να πραγματοποιείται, η Κλέρι Φρέι έχει ηρεμήσει λίγο, πάνω στην ώρα για να αρχίσει την εκαπίδευση της για να εκπληρώσει το πεπρωμένο της και να γίνει Κυνηγός Σκιών, όπως η μητέρα της πριν εκείνη. Θα βυθίσει τον εαυτό της στην ιστορία τους, τη μαγεία τους, τον Κόσμο του Σκότους των βρικολάκων και μάγων. Θα μάθει να πολεμά, να εντοπιζει δαίμονες, να γνωρίσει τόπους και εδάφη των Κυνηγών Σκιών σαν τη παλάμη του χεριού της. Και αγωνίζεται να φτάσει τους συναδέλφους Κυνηγούς των Σκιών της, οι οποίοι το κάνουν αυτό πολύ περισσσότερο καιρό από εκείνη. Δε σημαίνει ότι δεν μπορεί να έχει λίγη διασκέδαση, φυσικά...

Το αντίτυπο ίσως δεν περιέχει σωστά μερικά πράγμτα όπως εμφανίζονται στις σειρές, και έτσι η Κλέρι αναλαμβάνει να προσθέσει ό,τι λείπει ή χρειάζεται διόρθωση.

Θα κυκλοφορήσει 29 Οκτωβρίου 2013, και είναι γραμμένο από την Κασσάνδρα Κλερ και το σύζυγό της, Τζόσουα Λιούις.

Κυνηγοί των Σκιών και Πλάσματα του Σκότους

Κύριο άρθρο: Κυνηγοί των Σκιών και Πλάσματα του Σκότους

Shadowhunters and Downworlders

Αυτό το βιβλίο αναμένεται. Είναι μια συλλογή ιστοριών στο Κόσμο του Σκότους από διάφορους YA συγγραφείς, μερικά από τα οποία (ίσως όλα) περι΄χουν μέσα μερικούς ήρωες των Θανάσιμων Εργαλείων της Κλερ, όπως το Σάιμον Λιούις: Εβραίος, Βρικόλακας, Ήρωας. Η ίδια η συγγραφέας των Χρονικών των Κυνηγών Σκιών,  Κασσάνδρα Κλερ παρέχει μια εισαγωγή στο βιβλίο καθώς και σε κάθε κομμάτι ξεχωριστά, ενώ συνέβαλε στο γράψιμο. Επίσης, πιθανότατα δε θα κυκλοφορήσει στα ελληνικά.

Ιστορίες:

  • Αφιλόξενα Μέρη, της Κέιτ Μίλφορντ.
  • Η Τέχνη του Πολέμου, της Σάρα Κρος.
  • Εντονότερο από λεπίδα σεράφ, της Νταϊάνα Πέτερφροϊντ.
  • Όταν οι Νόμοι Είναι Φτιαγμένοι για να Παραβιαστούν, του Ρόμπιν Βάσερμαν.
  • Σάιμον Λιούις: Εβραίος, Βρικόλακας, Ήρωας, της Μισέλ Χόντκιν.
  • Γιατί ο Καλύτερος Φίλος Δεν Παίρνει Ποτέ το Κορίτσι, της Κάμι Γκαρσία.
  • Αδελφική Αγάπη, της Κένταρ Μπλέικ.
  • (Όχι) Για Παρεξηγημένους Λόγους, της Ρέιτσελ Κέιν.
  • Η Σημασία του να Είσαι Μάλεκ, της Σάρα Ράιαν.
  • Εχθροί, Βαλενταϊν, και Αρετή, του Σκοτ Τρέισι.
  • Η Αθανασία και οι Δυσφορίες της, των Κέλι Λινκ και Χόλι Μπλακ.
  • Τι Νομίζει ότι Κάνει η Πόρνη; Ή Οι Κυνηγοί των Σκιών Αγρίεψαν, της Σάρα Ρις Μπρέναν.

Θα κυκλοφορήσει στις 29 Ιανουαρίου 2013.

Άλλα

Υποσημειώσεις, μικροπράγματα και όνομα:

Υποσημείωση

Οι τίτλοι των ιστοριών που δεν έχουν κυκλοφορήσει και συνεπώς μεταφραστεί (Τα Χρονικά του Μπέιν, Σκοτεινά Τεχνάσματα, και Κυνηγοί των Σκιών και Πλάσματα του Σκότους), δεν είναι αυθεντικοί και θα αλλάξουν όταν και αν τα βιβλία μεταφραστούν επίσημα, αν μεταφραστούν (αλλιώς θα κρατήσουν το παρόν όνομα). Αυτό που παρουσιάζεται εδώ είναι μια πιθανή μετάφραση.

Όσο για τα ονόματα των χαρακτήρων των Τελευταίων Στιγμών, με εξαίρεση αυτό του Μάθιου έχουν όλα μεταφραστεί είτε στην Κουρδιστή Πριγκίπισσα είτε στο Οικογενειακό Δένδρο.

Τα ονόματα των παιδιών Μπλάκθορν ανεφέρονται μεταφρασμένα στην ΠτΟΦ.

Μερικά από τα έργα ίσως δε μεταφραστούν. Θα κρατήσουν την ερασιτεχνική μετάφραση που τους έχει ή που θα τους δοθεί.

Μικροπράγματα

  • Μερικές από τις σειρές είναι βασισμένες σε κλασσικά έργα. Τα Θανάσιμα Εργαλεία είναι μια επανάληψη του βιβλίου Υπερηφάνια και Προκατάληψη, οι Δαιμονικές Μηχανές της Ιστορίας Δύο Πόλεων και το The Last Hours των Μεγάλων Προσδοκιών.
  • Η ιστορία Ο Κληρονόμος του Μεσονυκτίου δίνει πολλές πληροφορίες για το The Last Hours, και ουσιαστικά αποτελεί ένα τίζερ 65 σελιδών.
  • Τα Χρονικά των Κυνηγών των Σκιών αποτελούνται από μια εξαλογία (κάποτε τριλογία) και τέσσερις τριλογίες.
  • Το πρώτο βιβλίο των Θανάσιμων Εργαλείων έχει βγει σε ταινία, ενώ υπάρχουν σενάρια και για τα δύο επόμενα βιβλία. Υπάρχουν σχέδια και για μελλοντικές ταινίες για τα βιβλία των Δαιμονικών Μηχανών, Κουρδιστός Άγγελος, Κουρδιστός Πρίγκιπας και Κουρδιστή Πριγκίπισσα.
  • Τα αγγλικά βιβλία των Θανάσιμων Εργαλείων και των Δαιμονικών Μηχανών κυκλοφόρησαν σε Ηνωμένο Βασίλειο, Νέα Ζηλανδία κι Αυστραλία από τις εκδόσεις Walker Books, ενώ στις ΗΠΑ κυκλοφόρησαν από τις εκδόσεις Margaret K. Elderry.
  • Κάθε κεφάλαιο των βιβλίων των Δαιμονικών Μηχανών συνοδεύεται από ένα απόσπασμα ποίησης από ποιητές όπως ο Όσκαρ Ουάιλντ, ο Έντγκαρ Άλαν Πόε, ο Λόρδος Άλφρεντ Τένισον και άλλοι, της εποχής της Τέσα ή μιας εποχής νωρίτερης της δικής της.
  • Τα αγγλικά βιβλία των Δαιμονικών Μηχανών είναι γραμμένα με στοιχεία της πρώιμης αγγλικής γλώσσας, σε αντίθεση με τα ελληνικά, που είναι γραμμένα στην τρέχουσα καθιμιλουμένη.
  • Τα Θανάσιμα Εργαλεία μεταφράστηκαν και κυκλοφόρησαν σε Ελλάδα και Κύπρο από τις Εκδόσεις Πλατύπους, και κατατάχθηκαν στις Μεγάλες Σειρές μαζί με το Λυκόφως της Στέφενι Μέιερ, τους Αγώνες Πείνας της Σουζάν Κόλινς και τα Όμορφα Πλάσματα των Κάμι Γκαρσία και Μάργκαρετ Στολ.
  • Η πλοκή των Σκοτεινών Τεχνασμάτων είναι βάσει ενός ποιήματος του Έντγκαρ Άλαν Πόε, το Άναμπελ Λι.
  • Τα τρία πρώτα βιβλία των Θανάσιμων Εργαλείων αναφέρονται το καθένα σε ένα από τα τρία Θανάσιμα Αντικείμενα: η Πόλη των Οστών αναφέρεται στο Θανάσιμο Κύπελλο, η Πόλη της Στάχτης αναφέρεται στο Θανάσιμο Ξίφος, και τέλος, η Γυάλινη Πόλη αναφέρεται στο Θανάσιμο Καθρέφτη.
  • Στο σύνολο τους, τα Χρονικά διαθέτουν είκοσι ξεχωριστά βιβλία, αλλά μόνα τα δεκαοκτώ από αυτά ανήκουν σε σειρές, καθώς ο τόμος με τις δέκα ιστορίες των Χρονικών του Μπέιν και το γκράφικ νόβελ των Μυστικών Προδοσιών είναι και τα δύο αυτοτελή.

Όνομα

Ggg
Πριν δωθεί επίσημο όνομα, οι φαν των σειρών αποκαλούσαν τα βιβλία σειρές των Κυνηγών Σκιών, αντί για Χρονικά των Κυνηγών Σκιών. Μέσω τουίτερ, η Κασσάνδρα Κλερ έδωσε την επίσημη ονομασία, απαντώντας σε ένα θαυμαστή, όταν ερωτήθηκε.