FANDOM

Τζέιμς Χέροντεϊλ
Τζέιμς
Γενικές Πληροφορίες
Ονοματεπώνυμο: Τζέιμς Χέροντεϊλ
Γεννήθηκε: 1886
Ψευδώνυμο: Τζέιμι
Αφοσίωση
Είδος: Νεφιλίμ
Παραμπατάι: Μάθιου Φέρτσαϊλντ
Σχέσεις
Σημαντικό/ά Πρόσωπο/α: Κορντίλια Κάρστερς (σύζυγος)
Παιδιά: Όουεν Χέροντεϊλ
Πατέρας: Γουίλ Χέροντεϊλ
Μητέρα: Τέσα Γκρέι
Αδέλφια: Λούσι Χέροντεϊλ
Εξωτερική Εμφάνιση
Φύλο: Άνδρας
Χρώμα Μαλλιού: Μαύρο
Χρώμα Ματιών: Χρυσό
Επιπλέον Πληροφορίες
Εμφανίζεται: Οι Τελευταίες Στιγμές
Τα Χρονικά του Μπέιν
Δαιμονικές Μηχανές
Πρώτη Εμφάνιση: Ο Κληρονόμος του Μεσονυκτίου
Αναφέρθηκε : Κουρδιστή Πριγκίπισσα

Ο Τζέιμς "Τζέιμι" Χέροντεϊλ είναι το πρώτο παιδί της Τέσα και του Γουίλ Χέροντεϊλ. Έχει μια μικρότερη αδελφή, και έναν παραμπατάι, τον Μάθιου Φέρτσαϊλντ, πιθανό γιο της Σάρλοτ Μπράνγουελ και του Χένρι Μπράνγουελ. Γεννήθηκε το 1886 και πεθανε το 1963 σε ηλικία 77 ετών. Σύμφωνα με το Οικογενειακό δένδρο, πανδρεύτηκε την Κορντίλια Κάρστερς, με την οποία έκανε ένα γιο, τον Όουεν Χέροντεϊλ.

Πρόσφατη ζωήEdit

Πήρε το όνομά του από τον Τζεμ Κάρστερς, παραμπατάι του πατέρα του και πρώην αρραβωνιαστικού της μητέρας του.

Όταν ήταν βρέφος, οδηγήθηκε στη Σιωπηλή Πόλη για να πάρει τις προστασίες που κάθε Κυνηγός Σκιών πρέπει να πάρει, με την πατέρα του να επιμένει να κάνει αυτές τις προστασίες μόνο ο Αδελφός Ζαχαρίας.

Πρόκειται να είναι σημαντικός χαρακτήρας στην αναμενόμενη σειρά Οι Τελευταίες Στιγμές, και ένα μέρος της θα είναι από τη δική του σκοπιά.

Στον Κληρονόμο του Μεσονυκτίου, αποκαλύπτεται πως κάποια στιγμή ερωτεύτηκε την Γκρέις Κάρτραϊτ, η οποία όμως, πιθανότατα τον απέρριψε, και του ράγισε την καρδιά. Λόγω αυτού έχει αυτοκτονικές τάσεις. 

Εξωτερική εμφάνισηEdit

Σύμφωνα με την Κασσάνδρα Κλερ, έχει μαύρα μαλλιά και χρυσά μάτια, τα οποία είναι λογω του δαιμονικού αίματος από τη μητέρα του, και τα οποία πιθανότατα κληρονόμησε ο Τζέις Λάιτγουντ. Κρίνοντας από τις εικόνες που έχει εμφανιστεί, είναι συνεχώς κακοδιάθετος και κατσουφιασμένος, λόγω των πολλών προβλημάτων του. Μοιάζει πολύ στον Γουίλ, αφού την πρώτη φορά που τον συνάντησε, ο Μάγκνους Μπέιν νόμιζε ότι επρόκειτο για τον Γουίλ, αλλά όταν είδε τα χρυσά του μάτια, κατάλαβε πώς έκανε λάθος (και επειδή ο Τζέιμς ήταν 25 χρόνια νεότερος απ' ό,τι έπρεπε να είναι ο Γουίλ).

ΠρωσοπικότηταEdit

James reading
Σύμφωνα με τη συγγραφέα, είναι φιλομαθής, ήσυχος, και φοράει γυαλιά όταν διαβάζει. Στο twitter, η Κασσάνδρα Κλερ (μέσω της Λούσι) τον περιγράφει διαβαστερό. Έχει αυτοκτονικές τάσεις, και είναι πολύ αυτοκαταστροφικός, μετά από το ράγισμα της καρδιά του, και υπέστη βαθύ πλήγμα ίσως επειδή δεν το περίμενε, καθώς είχε μεγαλώσει με απλόχερη αγάπη, θεωρώντας την ως κάτι δεδομένο. Όπως ο Γουίλ, ο Τζέιμς γίνεται αυθάδης και κακότροπος μερικές φορές, με διαφορετικό τρόπο όμως. Θεωρεί τον εαυτό του damned (καταραμένο, αναθεματισμένο) όπως ο πατέρας του θεωρούσε το δικό του cursed (καταραμένο). Όπως χαρακτηριστικά λέει ο Μάγκνους, ένας Χέροντεϊλ (ο Γουίλ) είχε σωθεί από την αγάπη, ενώ ένας άλλος (ο Τζέιμς) είχε καταραστεί από αυτήν. Έχει 99 προβλήματα και η ερωτική του ζωή είναι ένα από αυτά. Εκ τούτου, θέλει να πεθάνει.

Ασήμαντα πράγματαEdit

  • Τζέιμι
    Χάρη στο δαιμονικό αίμα της μητέρας του, έχει ιδιαίτερα ταλέντα: ασκεί μαγεία, δηλαδή μπορεί να γίνει σκιά, όπως πιθανότατα ασκεί και η αδελφή του.
  • Είναι μια ενσάρκωση του Πιπ από τις Μεγάλες Προσδοκίες του Ντίκενς στο κόσμο της Κασσάνδρας Κλερ.
  • Στο νεκροκρέβατο του πατέρα του, μίλησε για τις προσπάθειες του Γουίλ να κρατά τις πάπιες μακριά από τη λιμνούλα στο πατρικό σπίτι στο Γιόρκσαϊρ. Επίσης, μαζί με τη αδελφή του, μίλησε για την άγρια και αφοσιωμένη αγάπη του πατέρα τους προς τη μητέρα τους, πως ποτέ δεν κοίταξε άλλη και πως είχε θέσει τα δείγματα αγάπης που ήλπιζαν να βρουν και αυτά στις ζωές τους.
  • Είναι ο τελευταίος Χέροντεϊλ με αδέλφι, καθώς όλοι οι Χέροντεϊλ από τον Όουεν μέχρι τον Τζέις είναι μοναχογιοί.
  • Σύμφωνα με την Κασσάνδρα Τζιν, το να σχεδιάζει τον Τζέιμς είναι σαν να φτιάχνει ένα πολύ μαλλιαρό μαύρο πρόβατο.

ΕμφανίσειςEdit

Τζέιμς Χέροντεϊλ/ ΠινακοθήκηEdit