FANDOM

Χάριετ Μουρ
Γενικές Πληροφορίες
Ονοματεπώνυμο: Χάριετ Μουρ
Κατάσταση: Αποθανούσα
Πέθανε: Αρχές 1878
Αιτία Θανάτου: Δηλητηρίαση
Αφοσίωση
Είδος: Θνητή
Κατοικία: Νέα Υόρκη
Σχέσεις
Παιδιά: Ναθάνιελ Γκρέι
Αδέλφια: Ελίζαμπεθ Γκρέι (θετή)

Αντέλ Στάρκγουεδερ

Εξωτερική Εμφάνιση
Φύλο: Γυναίκα
Χρώμα Μαλλιού: Ξανθό
Χρώμα Ματιών: Γαλάζιο
Επιπλέον Πληροφορίες
Αναφέρθηκε : Δαιμονικές Μηχανές
Η Χάριετ Μουρ είναι η θνητή υποτιθέμενη θεία του Ναθάνιελ και της Τέσα Γκρέι.

Στην ΑγγλίαEdit

Ήταν η υποτιθέμενη μικρότερη αδελφή της Ελίζαμπεθ Γκρέι. Κάποια στιγμή, γνώρισε και ερωτεύτηκε ένα θνητό άνδρα, τον οποίο αρραβωνιάσστηκε, ωστόσο είχαν σεξουαλική επαφή πριν το γάμο τους. Εκείνος σκοτώθηκε, πριν παντρευτούν, αλλά εκείνη είχε ήδη μείνει έγκυος. Για να μην εκτεθεί στην κοινωνία, αποφασίστηκε το παιδί να το μεγαλώσει η ψεύτικη αδελφή της, Ελίζαμπεθ, με το σύζυγό της, Ρίτσαρντ. Το παιδί αυτό ήταν ο υποτιθέμενος ανιψιός της, Νέιτ.

Στην ΑμερικήEdit

Όταν έφυγαν από την Αγγλία οι Γκρέι, πήραν μαζί τους τη Χάριετ, η οποία μετά το θάνατό τους, ανέλαβε την κηδεμονία της Τέσα και του Νέιτ, χωρίς να αποκαλύψει ποτέ ότι ήταν η μητέρα του Νέιτ. Ήταν πολύ καλή απέναντι στα παιδιά, αν και ζούσαν φτωχικά, έκανε ό,τι καλύτερο μπορούσε για την ευημερία τους. Είχε υπάρξει η δασκάλα τους, καθώς ήταν πολυμαθής σαν κουβερνάντα. Τα φορέματα τα έφτιχνε μόνη της, τόσο τα δικά της όσο και της Τέσα, από μουντά γκριζομπλέ υφάσματα. Μαζί με την Τέσα, προστάτευε τον Νέιτ, δεν του έλεγε για τον αντίκτυπο των ματαιοδοξιών και αποτυχιών, με αποτέλεσμα να γίνει απίστευτα κακομαθημένος.

ΘάνατοςEdit

Ένα μήνα αφότου ο Νέιτ πήγε να βρει δόυλειά στην Αγγλία, ο της στάλθηκαν σοκολατάκια από το γιο της, τα οποία και έφαγε. Ήταν όμως δηλητηριασμένα, έτσι ανέβασε ξαφνικά πυρετό και πέθανε. Κατά τα τελευταία στάδι ατου πυρετού παραληρούσε και φώναζε την Τέσα με το όνομα της αδελφής της, Ελίζαμπεθ. Ο Νέιτ είχε ανακαλύψει την πραγματική ιστορία της μέσα από τα γράμματα της Ελίζαμπεθ. Όταν αργότερα εξήγησε αυτή την ιστορία στην Τέσα, γελούσε.

ΜικροπράγματαEdit

  • Η Χάριετ δεν έμαθε ποτέ ότι δεν ήταν η πραγματική της αδελφή η Ελίζαμπεθ.
  • Είχε ξανθά μαλλιά και γαλάζια, σαν το γιο της. Πρώτη φορά το συνειδητοποίησε αυτό η Τέσα αφού έμαθε την πραγματική σχέση της Χάριετ και του Νέιτ.
  • Κατά τη διάρκεια των βιβλίων Κουρδιστός Άγγελος και Κουρδιστός Πρίγκιπας, η Τέσα έχει διάφορα οράματα- όνειρα στα οποία εμφανιζόταν η Χάριετ.
  • Συχνά έλεγε πράγματα όπως η εξυπνάδα που έρχεται αργά δεν είναι καθόλου εξυπνάδα και αν μια ψηλή γυναίκα κινείται με χάρη, είναι πάντα μεγαλοπρεπής. Επίσης, θύμωνε συχνά με τα νεύρα της Τέσα, και της έλεγε ότι όταν ερωτευόταν, θα καταλάβει τι άνθρωπος είναι όχι απ' ό,τι λέει, αλλά απ' ό,τι κάνει.