FANDOM

Χοτζ Στάρκγουεδερ
Παίζεται από: Τζάρεντ Χάρρις
CJ Hodge's youth
Γενικές Πληροφορίες
Ονοματεπώνυμο: Χοτζ Στάρκγουεδερ
Κατάσταση: Αποθανών
Πέθανε: 2007
Αιτία Θανάτου: Μαχάιρωμα
Αφοσίωση
Είδος: Νεφιλίμ
Επάγγελμα: Κυνηγός Σκιών
Κατοικία: Ινστιτούτο Νέας Υόρκης
Σχέσεις
Εξωτερική Εμφάνιση
Φύλο: Αρσενικό
Χρώμα Μαλλιού: Καστανόξανθο
Ξεχωριστά Χαρακτηριστικά: Φουντωτά μαλλιά
Επιπλέον Πληροφορίες
Εμφανίζεται: Θάνασιμα Εργαλεία
Πρώτη Εμφάνιση: Πόλη των Οστών
Τελευταία Εμφάνιση: Γυάλινη Πόλη
Αναφέρθηκε : Πόλη της Στάχτης

Ο Χοτζ Στάρκγουεδερ ήταν ο εκπαιδευτής στο Ινστιτούτο της Νέας Υόρκης. Είχε υπάρξει μέλος του Κύκλου και,ως τιμωρία που δεν τον εγκατέλειψε πριν την Εξέγερση, το Κονκλάβιο τον καταράστηκε να μην μπορεί να φύγει από το Ινστιτούτο της Νέας Υόρκης.

ΙστορίαEdit

Πρώτα ΧρόνιαEdit

Ο Χοτζ Στάρκγουέδερ γεννήθηκε σε μια φτωχή οικογένεια στην Άιντρις. Είχε εκπαιδευτεί στην Αλικάντε και περνούσε τον καιρό του μόνος εκεί. Όταν ο Βάλενταϊν τον πλησίασε, προσφέροντας του να τον εκπαιδεύσει και να γίνουν φίλοi, o Χοτζ δέχθηκε διακαώς και προσχώτησε στον Κύκλο.

Ο Χοτζ ήταν μέλος του Κύκλου. Ήταν εξαιρετικά επιδέξιος με τα τσάκραμ όταν πολεμούσε και ήταν μανιοδώς πιστός στον Κύκλο. Όταν του το ζήτησε ο Βάλενταϊν, ο Χοτζ βοήθησε στην παράδοση του Τζέις Λάιτγουντ και τον πρόσεχε για μερικές μέρες μέχρι ο Βάλενταϊν να τακτοποιήσει τα πράγματα μ' αυτόν.

Ο Χοτζ ήταν ένας από τους στρατώτες του Βάλενταϊν κατά τη Εξέγερση. Προφανώς ο Βάλενταϊν του είπε πως ήταν ο πιο έμπιστος οπαδός του στον Κύκλο, όπως σε κάθε οπαδό του. Κατά τη διάρκεια της μάχης, πληγώθηκε στον ένα από τους δυο ώμους του και το τραύμα ήταν ακόμα ευαίσθητο δεκάξι χρόνια αργότερα. Όταν η Εξέγερση τελίωσε, οι Νεφιλίμ τον καταράστηκαν να μένει παγιδευμένος στο Ινστιτούτο της Νέας Υόρκης, μακριά από την Άιντρις σαν τιμωρία.

Όταν ο Τζέις Γουέιλαντ κατέφθασε στο Ινστιτούτο της Νέας Υόρκης, ο Χοτζ έλαβε ένα γράμμα από τον Βάλενταϊν μέσω του Χούγκιν, του κορακιού, που έλεγε ότι ο Τζέις ήταν ο γιος του. Παρόλ' αυτά ο Χοτζ δεν ήξερε αν ο Τζέις ήταν βιολογικός ή υιοθετημένος γιος του Βάλενταϊιν.

Ο Χοτζ που ήταν εκπαιδευτής στο Ινστιτούτο, εκπαίδευσε την Ίζαμπελ, τον Άλεκ όπως επίσης και τον Τζέις όταν ήταν παιδιά. Εξαιτίας αυτού, οι τρεις νεαροί Κυνηγοί τον εμπιστεύοταν εντελώς.

Θανάσιμα ΕργαλείαEdit

Πόλη των ΟστώνEdit

Εμφανίζεται πρώτη φορά στη βιβλιοθήκη, όπου οδηγεί ο Τζέις την Κλέρι, και το ρπώτο πράγμα που σχολιάζει είναι ότι, όπως φαίνεται, στην Κλέρι αρέσεουν τα βιβλία. Είναι αυτός που κατανοεί με περισσότερη ευκολία τα διάφορα συμβάντα, που δείχνουν ότι ο Βάλενταϊν επιστρέφει. Ομολογεί ότι κάποτε ήταν στον Κύκλο μαζί με τους γονείς Λάιτγουντ, και εξορίστηκε στο Ινστιτούτο με μια κατάρα. Αποκαλύπτει στην Κλέρι ότι η μητέρα της ήταν στον Κύκλο και σύζυγος του Βάλενταϊν, ενώ της δείχνει και μια φωτογραφία του Κύκλου όταν ιδρύθηκε, με εκείνον, το Λούσιαν, το Μάικλ, τη Μαρίζ και τον Ρόμπερτ, την Τζόσλιν και τέλος τον Βάλενταϊν.Όταν αργότερα ο Σάιμον αποσύρεται, της λέει ότι εύκολα θα μπορούσε να τη μισήσει, αφού του έσπασε την καρδιά, όπως η μητέρα της με τον Λουκ. Εκείνη λέει πως δεν έχει τέτοια πρόθεση, και εκείνος της εξηγεί ότι η καλοσύνη δεν είναι πάντα ισχυρότερη της αναγκαιότητας των καταστάσεων.

Πρόδωσε την Κλέρι και τους άλλους προκειμένου να δώσει το Θανάσιμο Κύπελλο στον Βάλενταϊν.Αφού περέλαβε το Κύπελλο,ο Βάλενταϊν ελευθέρωσε τον Χοτζ από την κατάρα του.Ο Χοτζ έφυγε από το Ινστιτούτο και η Κλέρι τον κυνήγησε.Μετά από ένα σύντομο κυνήγι,η Κλέρι στρίμωξε τον Χοτζ σε μια γωνία,αλλά μάταια.Ο Χοτζ επιχείρησε να σκοτώσει την Κλέρι με ένα αγαπημένο του όπλο-το τσάκραμ-και τον σταμάτησε ο Λουκ πριν προλάβει να την πληγώσει.Αφού τον χτύπησε ο Λουκ (που ήταν σε μορφή λύκου εκείνη την ώρα) ο Λουκ σκέφτηκε πως πρέπει να του τσάκισε μια νεύρωση και όταν γύρισε πίσω να πάρει το σώμα του Χοτζ,ο Χοτζ είχε φύγει.Θεώρησε πως ήταν σε θέση να σύρει το σώμα του μακριά.

Γυάλινη ΠόληEdit

Πήγε στην Αλικάντε κάποια στιγμή και προσπάθησε να προειδοποιήσει το Κονκλάβιο σχετικά με τον Βάλενταϊν. Δεν τον πίστεψαν και τον φυλάκισαν στο Φρούριο. Εκεί, συστήθηκε  ως Σαμουήλ Μπλάκμπερν στον Σάιμον, τον οποίο είχε φυλακίσει ο Ανακριτής, λεγοντάς του μια ελαφρώς επινοημένη ιστορία σχετικά με την συμμαχία του με τον Βάλενταϊν. Ωστόσω, αναγκάζεται να αποκαλύψει ποιος είναι στον Τζέις και στους άλλους όταν έρχονται να σώσουν τον Σάιμον. Σοκάρονται όταν συνειδητοποιούν ποιος είναι, αλλά τους λέει για τα σχέδια του Βάλενταϊν με τα Θανάσιμα Εγαλεία και πως ο Θανάσιμος Καθρέφτης είναι η λίμνη Λυν. Ο Σεμπάστιαν τους κρυφακούει και σκοτώνει τον Χοτζ κατόπιν. Όταν τον βλέπει (τον Σεμπάστιαν) μουρμουρίζει 'Τζόναθαν', και ο Τζέις τον επιπλήτει λέγοντας του ότι λέγεται Τζέις. Όο Χοτζ λέει τότε όχι εσύ (οχι εσύ, δεν είσαι ο Τζόναθαν που εννοώ ουσιαστικά) ο Τζέις νομίζει πως εννοεί όχι εσύ, δεν θέλω να μου κάνεις το ρούνο θεραπείας εσύ και λέει στον Άλεκ να το κάνει. Προσπαθεί να του πει πως δεν είναι ο πραγματικός γιος του Βάλενταϊν, αλλά το μόνο πράγμα που καταφέρνει να πει πριν ξεψυχήσει είναι δεν ήσουν ποτέ.... Ποτέ δεν κατάλαβε, μέχρι εκείνη τη στιγμή, ποιος ήταν πραγματικά, ο υιοθετημένος ή ο βιολογικός γιος.

ΠροσωπικότηταEdit

Ο Χοτζ ήταν ένας άνθρωπος του πνεύματος. Περνούσε πολή ώρα στο να διαβάζει και να μαθαίνει. Ήταν επίσης ένα αποφασισμένο άτομο. Όταν τον καταράστηκαν, πέρασε δεκάξι χρόνια ψάχνοντας ένα τρόπο να ελευθερωθεί, παρόλο που ήξερε τι μπορούσε να του κοστίσει αυτό. Τον επηρέαζαν οι άνθρωποι γύρω του. Ήξερε τον Βάλενταϊν, τον μόνο του φίλο, και η επηρειά του "έγδαρε" τον Χοτζ. Τον έκανε πολύ πιο χειριστικό και αποκρυπτικό αφού δεν είχε θετικές επιρροές γύρω του για να μάθει από αυτές.

Παρά τα πολλά αρνητικά χαρακτηριστικά του Χοτζ, στ'αλήθεια νοιαζόταν για τους δύο μικρούς [[[Λάιτγουντ]] και τον Τζέις. Αφού περάσεις δεκάξι χρόνια με κάποιους ανθρώπους, τους αγαπάς. Ακόμα και όταν πρόδωσε το Κονκλάβιο, έκανε ότι περνούσε από το χέρι του για να προστατέψει τον Άλεκ, παρόλο που δεν χρειαζόταν να το κάνει στ'αλήθεια. Ποτέ δεν ήξερε ποιος από τους δύο γιους του Βάλενταϊν ήταν ο Τζέις έστι απλώς έκανε ότι μπορούσε για να τον μεγαλώσε ώστε να υπάρχει καλοσύνη στον Τζέις. Στο τέλος, πήγε στην Άιντρις για να προειδοποιήσει το Κονκάβιο για την επίθεση που σχεδίαζε ο Βάλενταϊν όμως τον φυλάκισαν και αγνόησαν τις προειδοποιήσεις του.

Εξωτερική ΕμφάνισηEdit

Είχε μια χοντρή ουλή στην δεξιά πλευρά του προσώπου του, πιθανότατα την απέκτησε κατά την Εξέγερση. Η Κλέρι το περιγράφει ως "ένα αδύνατο άνδρα με γκρίζα ραβδωτά μαλλιά". Όταν η Κλέρι τον γνώρισε,φορούσε ένα καθαρό, γκρι τουίντ σακάκι.

Κινηματογραφική ΑπεικόνησηEdit

Ο Τζάρεντ Χάρρις υποδύεται τον Χοτζ Στάρκγουεδερ στην κινηματογραφική προσαρμογή του βιβλίου ¨της Πόλης των Οστών.

Ασήμαντα ΠράγματαEdit

  • Το κύριο όπλο του (όπως περογράφει ο Τζέις) ήταν το τσάκραμ, ένας μεταλλικός, επίπεδος και κοφτερός δίσκος.
  • Πήρε τον Χούγκιν, το κοράκι του Βάλενταϊν,υπό τον έλεγχό του μετά από τον υποτιθέμενο "θάνατο" του Βάλενταϊν.
  • Βοήθησε τον Βάλενταϊν να σφάξει το πτώμα της Σελίν και να βγάλουν εκ αυτού τον νεογέννητο Τζέις.

Χοτζ Στάρκγουέδερ/ΠινακοθήκηEdit

Όλες οι επίσημες εικόνες από την Cassandra Jean στις οποίες εμφανίζεται ο Χοτζ Στάρκγουδερ.